معرفی و دانلود کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن: موفقیت بادآورده نیست | ناپلئون هیل



معرفی کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن: موفقیت بادآورده نیستکتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن اثری پرفروش در ژانر موفقیتِ شخصی و شغلی است. ناپلئون هیل در این کتاب شما را با راهکارهایی آشنا ساخته که به مددشان می‌توانید از منابع خویش بیشترین بهره را برده و ثروت خود را به تدریج افزایش دهید.

درباره کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن:

«موفقیت بادآورده نیست!» این شعار اصلیِ ناپلئون هیل، نویسنده‌ی سرشناس آثار انگیزشی بود. هیل باور داشت که دستیابی به کامیابی فقط و فقط نتیجه‌ی تلاش، برنامه‌ریزی و هدفمندی‌ست، و در این میان، شانس هیچ نقشی ندارد. او این باور را به بهترین شکل در نوشته‌های خود صورت‌بندی و ترویج کرد. در همین راستا، مشتاقیم کتابی پرفروش از وی را خدمت شما معرفی کنیم؛ اثری با عنوان 52 پله تا ثروتمند شدن (Napoleon Hill’s A year of growing rich) که هم‌اینک نسخه‌ی صوتی آن در دسترستان قرار می‌گیرد.

ناپلئون هیل (Napoleon Hill) در کتاب یادشده رازورمزهای دستیابی به ثروت را به طور کامل برایتان فاش ساخته است. پرسش بنیادینی که او را به فکر نوشتن کتاب 52 پله تا ثروتمند شدن انداخت، چنین بود: چرا در زندگی، برخی از انسان‌ها با سرعتی خیره‌‌کننده از نردبان موفقیت بالا می‌روند، حال آنکه دیگران، علی‌رغم تلاش‌هایشان، به آنچه آرزویش را دارند نمی‌رسند؟ به زبان ساده: چه فرقی بین افراد موفق و افراد ناموفق هست؟ نتیجه‌ی تلاش ناپلئون هیل برای پاسخ به این سوال، کتاب 52 پله تا ثروتمند شدن بوده است.

با گوش سپردن به اثر حاضر نکات بسیاری خواهید آموخت. از جمله اینکه چگونه حیطه‌های گوناگون زندگی خود را در راستای هدفی واحد نظم بخشید، و چگونه ضمن تلاش برای نیل به موفقیت‌های کاری، به سعادت درونی نیز توجه نشان دهید. در واقع، چنین می‌توان گفت که عمل به آموزه‌های ناپلئون هیل که در کتاب پیش رو گرد آمده، توأمان زندگی مادی و معنوی شما را به مسیری درست هدایت می‌کند.

در نکوداشت کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن:

– ناپلئون هیل در این اثر خرد بی‌انتهای خود را با شما به اشتراک گذاشته است. (Amazon)

کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن مناسب چه کسانی است؟

کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن حاوی مطالبی آموزشی برای افرادی‌ست که خواهان پیشرفت روزافزونِ اقتصادی‌اند.

با ناپلئون هیل بیشتر آشنا شویم:

ناپلئون هیل نویسنده آمریکایی و از پیشگامان ژانر موفقیت شخصی بود. معروف‌ترین اثر او، «بیندیشید و ثروتمند شوید»، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در چند دهه‌ی اخیر است. او به سال 1883 متولد شد و در سال 1970 از دنیا رفت. از آثار پرفروش و سرشناس هیل، جز کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید، باید به دو اثر با عناوین «شاه کلید ثروت» و «شما می‌توانید معجزه‌ی زندگی خود باشید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن می‌شنویم:

معمولاً می‌گویند ثروتمندان ثروتمندتر، و فقرا فقیرتر می‌شوند. مطالعات من، از اصولی که عده‌ای را به طرز شگرفی موفق، و گروهی را محکوم به فقر می‌کند، این نکته را به خوبی نشان می‌دهد. کتاب مقدس می‌گوید: «به آن کسی که نعمتی داده شده است، نعمتش افزون‌تر گردد، و آن کس که از نعمت‌ها محروم گردیده، محروم‌تر نیز گردد. و آنچه را که دارد از کف دهد.»

ثروت باید به گردش درآید، نه احتکار شود. هرچه در اختیار ماست باید به ما فایده رساند، وگرنه تلف شده و به هدر می‌رود. در این جهان فقط یک چیز است که پایدار می‌ماند، و آن تغییر و دگرگونی است. هیچ چیز، حتی برای یک ثانیه هم بدون تغییر نمی‌ماند. حتی کالبد مادی ما، که زندگی ما را تشکیل می‌دهد، با سرعت خارق‌العاده‌ای تغییر می‌کند.
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود کتاب صوتی 52 پله تا ثروتمند شدن: موفقیت بادآورده نیست | ناپلئون هیل