دسته‌بندی نشده · فوریه 15, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب غروری که کار دستمان داد | وانیا مرادی | انتشارات افسانه نیاکان



معرفی کتاب غروری که کار دستمان دادوانیا مرادی، نویسنده‌ی جوان ایرانی، در کتاب غروری که کار دستمان داد، چهار داستان کوتاه را برای مخاطبان نوجوان روایت می‌کند که جملگی آموزنده و خیالی‌اند. «دختری به نام ستاره»، «پرتاب با کشتی»، «اسکی» و «غروری که کار دستمان داد» داستان‌های این کتاب را تشکیل می‌دهند.

کتاب غروری که کار دستمان داد برای چه کسانی مناسب است؟

اگر علاقه دارید اثری از یک نویسنده‌ی نوقلم ایرانی بخوانید، این کتاب مناسب شماست.

در بخشی از کتاب غروری که کار دستمان داد می‌خوانیم:

هورسا و ملیکا با یکی از دوستانشان که اسمش ستی است به استخر می‌روند. او خیلی تپل و پر موست.

هر کدام از آن‌ها یه معلم جدا دارند آن‌ها چند سالی است که به استخر می‌روند. روزی از روزها هر سه تا معلم‌ها می‌خواستند به ستی و ملیکا و هورسا یک هدیه بدهند. کسی که توی استخر بود را صدا کرد و هورسا، ستی و ملیکا هم صدا زد.

بعد از این که معلم‌ها هدیه‌ها را به آن سه تا تحویل دادند، ملیکا، هورسا و من رفتیم. آن‌ها خیلی مغرور شده بودند چون فکر می‌کردند که از همه بهترن. به خاطر همین وقتی که زمان استراحت بود، آن‌ها به جای اینکه استراحت کنند می‌رفتند در استخر شنا می‌کردند و معلم‌ها هم به خاطر اینکه آن‌ها آشنا شوند به آن‌ها گیر نمی‌دادند.

ملیکا، هورسا و ستی از آب سرد خیلی خوششان می‌آمد، به دلیل همین همیشه می‌روند در آب سرد شنا می‌کنند با این که می‌دانند آب سرد زیاد خوب نیست. آن‌ها هر دفعه که به استخر می‌آمدند داخل آب سرد می‌رفتند.
فهرست مطالب کتابپیشگفتار
دختری به نام ستاره
پرتاب با کشتی
اسکی
غروری که کار دستمان داد
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب غروری که کار دستمان داد | وانیا مرادی | انتشارات افسانه نیاکان