دسته‌بندی نشده · ژوئن 10, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روت | راینر ماریا شرودر | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روتفکر می‌کنید کمیسر ناگل این بار در چه ماجرایی گرفتار شده است؟ راینر ماریا شرودر در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روت شما را به یک داستان دلهره‌آور درباره دو تبهکار و اتفاقات خنده‌دار میان آن‌ها دعوت می‌کند. با انتخاب این اثر جذاب، شما یکی از بهترین مجموعه‌های پلیسی جهان را می‌خوانید که دقیقا مثل خودتان، طرفداران پروپاقرصی در دنیا دارد!

درباره کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روت

همه می‌دانند کمیسر ناگل یا همان کمیسر کلیکر خودمان که به خاطر کله کچلش با این اسم مشهور است، از اسلحه بیزار است! او هیچوقت از سلاح استفاده نمی‌کند و خلافکارها را فقط به کمک هوش و ذکاوت کارآگاهی‌اش به دام می‌اندازد! کلیکر همیشه درگیر اتفاقاتی است که بعضی از آن‌ها بدون آمادگی قبلی رخ می‌دهند و او باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، مشکل را حل کند.

راینر ماریا شرودر (Rainer Maria Schröder) این بار هم در کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روت (Kommissar Klicker 7: Alles im Lot auf der Morgenrot) شما را با کمسیر ناگل استثنایی و رفقای با وفایش همراه می‌کند و ماجرای جدیدی را رقم می‌زند. ناگل در این قسمت با یک پرونده عجیب و سخت روبه‌رو است که در آن دو خلافکار به جان هم افتاده‌اند و می‌خواهند یکدیگر را از بین ببرند! حالا کمیسر علاوه‌بر دستگیری آن‌ها، باید از وقوع یک قتل هم جلوگیری کند! چه وضعیت افتضاحی! همه‌چیز در هم پیچیده و کلیکر در میان دو گروه تبهکار گیر افتاده است که باید حواسش به هر دوی آن‌ها باشد تا اتفاق ناگواری رخ ندهد.

این مجموعه جذاب پلیسی شما را برای چند ساعت آنقدر می‌خنداند که دل‌درد می‌گیرید! پس بهتر است هر چه زودتر با کمیسر و آن دو تبهکار بی‌عقل همراه شوید و ماجراجویی جدیدتان را آغاز کنید.

به نظر شما کمیسر از پس این پرونده دشوار برمی‌آید یا این بار خودش به دام می‌افتد؟!

کتاب ماجرای کمیسر کلیکر : معمای مورگن روت برای چه کسانی مناسب است؟

همه کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که عاشق ماجراهای پلیسی جذاب و خنده‌دار هستند و از خواندن آن لذت می‌برند، مخاطبان این مجموعه جذاب هستند.

با راینر ماریا شرودر بیشتر آشنا شویم

خالق بی‌نظیر و بدون رقیب بهترین مجموعه پلیسی کودک جهان، کسی نیست جز راینر ماریا شرودر! این نویسنده با ماجراهای پلیسی و معمایی کودکانه و البته روایت‌های هیجان‌انگیز و خنده‌دار، یکی از موفق‌ترین نویسندگان حوزه کودک است که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد!

شرودر اهل آلمان است و آثار خودش را با دو نام مستعار اشلی کارینگتون (Ashley Carrington) و ریموند م. شریدان (Raymond M. Sheridan) هم منتشر می‌کند. رمان Unter dem Jacarandabaum نوشته شرودر، از سوی آژانس فدرال آموزش مدنی به عنوان یکی از 100 رمان ارزشمند قرن بیستم معرفی کرده است و آوازه این افتخار در سراسر دنیا پیچیده است. او همچنین در سال 2003 و 2005 جوایز جشنواره‌های معروف جوانان را نیز از آن خودش کرده است. همراه شدن با کتاب‌های این نویسنده آلمانی شما را به دنیایی جدی و جذاب از فانتزی‌های خنده‌دار معمایی و پلیسی می‌برد.

در بخشی از کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روت می‌خوانیم

همین‌که آخرین پرتوهای خورشید در غرب آسمان خاموش شد، یک دوجین نورافکن، دور‌تا‌دور ویلای مجلل هوگو هارتزر را نورباران کردند. کف مرمرینِ ایوان پشتی ویلا مثل آینه برق می‌زد. توی حیاط استخری بود با کاشی‌های سرخ‌رنگ که به شکل برگ شبدر ساخته شده بود، و با تابش نور سرخ لامپ‌های زیر آب مثل یاقوت می‌درخشید و ناوگان کوچکی از کشتی‌های چهار دکله‌ی پلاستیکی در آن شناور بودند.

هوگو هارتزر کنار استخر روی صندلی فلزی نرم و راحتی نشسته بود. سردسته‌ی گانگسترها تیپ جذابی داشت با هیکلی درشت، موهای تیره، صورت استخوانی، ریش آراسته و دندان‌هایی بی‌نقص. این آخری برایش به قیمت درآمد سالانه‌ی یک کارگر کارخانه آب خورده بود ولی هوگو هارتزر هم آدم عادی‌ نبود. او تاجری به‌تمام‌معنا موفق بود یا حداقل خوب می‌دانست چه‌طور این باور را برای همه جا بیندازد. فقط تعداد کمی خبر داشتند که او تبهکاری بی‌وجدان است و از هیچ کاری واهمه ندارد.

او اشتیاقی شیطانی به نیست و نابود‌کردن همه‌چیز داشت، اجسام، رقیب‌های تجاری و البته دشمن‌های شخصی.

هوگو هارتزر تفنگ بادی خودکارش را برداشت و قنداق آن را به شانه‌ فشرد و شلیک کرد. گلوله، دماغه‌ی یکی از کشتی‌ها را منهدم کرد. او از خوشحالی خندید و پشت‌ سر هم تیراندازی کرد. یکی از تفریحات محبوبش غرق‌کردن کشتی‌ها بود.

وقتی هم که کارل کوبِس روی تراس آمد و از همان بالا صدایش زد، فقط لاشه‌ی کشتی‌ها باقی مانده بود.
فهرست مطالب کتابتابوتی برای اِدی آیسمن
یک هیچ به نفع آل کاپون و گرترود
از نگاه بودو
رنج انتخاب
اسم رمز: مورگن روت
طوفان در برکه ی آبی
بلای آسمانی
استرینسکی به حرف می آید
شمرده و با احتیاط
دوتا کیسه ساچمه‌
همگی روی عرشه!
اوضاع روبه راه، کشتی سرِپا





معرفی و دانلود کتاب ماجرای کمیسر کلیکر 7: معمای مورگن روت | راینر ماریا شرودر | انتشارات پرتقال