دسته‌بندی نشده · آوریل 4, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب میانبر موفقیت: نسخه‌ای برای موفقیت شما در روابط، کار، پول و سلامتی | باب هاتینگا



معرفی کتاب میانبر موفقیت: نسخه‌ای برای موفقیت شما در روابط، کار، پول و سلامتیباب هاتینگا در کتاب میانبر موفقیت راهنمایی فوق‌العاده برای شما فراهم آورده که از طریق آن می‌توانید در زمینه‌های مختلف زندگی خود، اعم از روابط، پول، کار و سلامتی به موفقیت برسید،‌ به اهداف خود دست یابید و از شر خاطرات قدیمی که شما را عقب نگه داشته رها شوید. این شما و این اثری کاربردی برای رسیدن به یک زندگی شگفت‌انگیز…

درباره کتاب میانبر موفقیت:

همه‌ی ما تصوری از مفهوم موفقیت در ذهن خود می‌پرورانیم و اگر بگوییم تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن به کار می‌بندیم،‌ بی‌راه نگفته‌ایم. چه موفقیت، شادی و خوشبختی را دست‌یابی به ثروت فراوان بدانیم، چه آن را در سلامتی و گذراندن اوقات خود با عزیزانتان خلاصه کنیم، شکی نیست که همه‌ی ما در پی دستیابی به آن هستیم. باب هاتینگا (Bob Huttinga) در کتاب کاربردی میانبر موفقیت (A Shortcut to Success) نسخه‌ای را برای شما فراهم آورده که به شما کمک می‌کند به موفقیت دست یابید، زندگی خود را دوباره خلق کنید و به آنچه که همیشه در سر می‌پروراندید، برسید.

حقیقت این است که دست‌یابی به موفقیت اگرچه ممکن، اما بسیار سخت و پرچالش است. خبر خوب اینجاست که برای رسیدن این مسیر طولانی میانبرهایی وجود دارد و شما می‌توانید مسیر رسیدن به چیزهایی که می‌خواهید را کوتاه‌تر کنید؛ میانبرهایی که باب هاتینگا از آن‌ها در ده فصل یاد می‌کند و مفصلاً به شرحشان می‌پردازد. جالب است بدانید نویسنده‌ به مدت 35 سال بر کتاب خود کار کرده و مدت زیادی‌ست که خود باموفقیت از روش‌های گفته شده در این اثر استفاده می‌کند. تجارب فراوان باب هاتینگا در زمینه‌های مختلفی اعم از پزشکی، روانشناسی، هوموپاتی و سایر حوزه‌های مرتبط باعث می‌شود تا بتوانیم به او اعتماد کنیم و با آرامش‌خاطر فرمول ویژه‌ای را که او برای داشتن یک زندگی شاد ارائه می‌دهد به کار ببندیم.

روش‌هایی که در کتاب میانبر موفقیت برای رسیدن به اهدافتان مطالعه خواهید کرد، جملگی واقعی و آزموده ‌شده هستند و شما خود نیز پس از به‌کارگیری آن‌ها و دیدن نتایجی که برایتان به ارمغان می‌آورند، شگفت‌زده خواهید شد. اکنون زمان آن رسیده که یک بار برای همیشه رویاهاتان را به واقعیت تبدیل کنید و به موفقیت شخصی و شغلی دست یابید. وقتی که می‌توان مسیر رسیدن به موفقیت را کوتاه‌تر پیمود و از میانبرها بهره گرفت،‌ چرا در زمره‌ی کسانی قرار بگیریم که همچنان در مسیر دستیابی به موفقیت ناکام مانده‌اند و ناامیدانه به انتظار تحقق خواسته‌های خود نشسته‌اند؟

باب هاتینگا در این کتاب فوق‌العاده افزون بر ارائه‌ی فرمولی برای خلق یک زندگی شگفت‌انگیز، به شما نشان می‌دهد که گذشته برخلاف آنچه که اغلب گمان می‌کنیم، غیرقابل‌تغییر نیست. بلکه، چیزهایی در رابطه با گذشته وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را دگرگون سازیم. با کمک او می‌توانیم خاطرات گذشته را تغییر دهیم و در گام بعدی به درستی به آینده بیندیشیم. هر آنچه را که باید در باب این اثر شگفت‌انگیز بیان کردیم. در نهایت این که شما در حال خلق زندگی خود هستید، آن را شگفت انگیز بیافرینید!

کتاب میانبر موفقیت مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های موفقیت علاقه‌مند هستید، این اثر به شما پیشنهاد می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب میانبر موفقیت:

– دیروز من زیرک بودم و می‌خواستم دنیا را تغییر دهم. اما من امروز عاقل هستم و می‌خواهم خودم را تغییر دهم. (مولوی)
– بدبختی همانند چاقو است اگر از دسته بگیریم می‌تواند به کمک ما بیاید و اگر از تیغه بگیریم باعث بریدن دست ما می‌شود. (هرمن ملویل)
– ما نمی‌توانیم با همان سطح فکری که باعث ایجاد مشکل شده ایم آن مشکل را حل کنیم. (آلبرت انیشتین)
– شما کبریت‌هایی در جیب دارید که با آن‌ها می‌توانید آتش ناملایمات را بر افروزید و آب‌هایی که با آن می‌توانید آن آتش‌ها را خاموش کنید. این‌ها به میزان فراوان و به دستور شما عمل می‌کنند. (ناپلئون هیل)

در بخشی از کتاب میانبر موفقیت می‌خوانیم:

گام سوم تفکر درست از آینده است. استادان دوران باستان به ما گفته‌اند که چگونه فکر کنیم. اما این فناوری تفکر کردن به درستی در مدارس و کلیساها آموزش داده نشده است. بنابراین بیشتر ما جزئیات این گام نهایی را نمی‌دانیم. در اینجا گام سوم این فرمول ارائه می‌شود: هر شب پیش از اینکه به خواب بروید، به پشت دراز بکشید و در حالت آرامش سه نفس عمیق کشیده و آن را بیرون دهید بدن خود را به طور کامل شل کنید و فیلمی‌ را در ذهن خود بسازید. در این فیلم ذهنی، هر آنچه را که آرزو دارید تصور کنید. و این کار را به گونه‌ای انجام دهید که گویی پیش از این آن را به طور کامل انجام داده اید و حس کنید که برای مدت‌ها این کار را انجام داده اید. حس قدردانی و تشکر را ایجاد کنید. تصور کنید که با شخصی در حال دست دادن هستید. تصور کنید که به خاطر آنچه که به دست آورده اید به شما تبریک گفته می‌شود یا اینکه شما از فردی که به شما برای رسیدن به آرزویتان کمک کرده است تشکر می‌کنید.

بعد از آنکه به خواب رفتید ذهن ناخودآگاه شما بیدار می‌شود و از بدن شما خارج می‌شود و به دنیای معنوی ذهن ناخودآگاه می‌رود و راه‌هایی را می‌یابد تا آرزوی شما را برآورده کند. ذهن ناخودآگاه افرادی را می‌یابد، معاملاتی می‌کند و زمان بندی می‌کند تا آرزوی شما را به واقعیت تبدیل کند. بعد از اینکه این کار را انجام دادید ایده‌های جدیدی به ذهن شما می‌رسد. ممکن است چیزهایی به صورت شهودی درک کنید و راهنمایی شوید. ممکن است با فردی ملاقات کنید که به شما کمک کند. همه این موارد شما را در مسیر آرزویتان قرار می‌دهند و آرزویتان تبدیل به واقعیت می‌شود. ممکن است تاخیر زمانی در این امر روی دهد. اینکه چه قدر زودتر بتوانید به آرزوی خود برسید و این تاخیر زمانی چقدر کم باشد به این بستگی دارد که خاطرات محدود کننده خود را که باعث تاثیر بر روی هدف و آرزوی شما می‌شود را با چه کیفیتی توانسته باشید از ذهن خود پاک کنید.
فهرست مطالب کتابیادداشت نویسنده
یادداشت مترجم
پیشگفتار
مقدمه
فصل اول: درک من از نحوه انجام امور
فصل دوم: ذهن – خودآگاه و ناخودآگاه
فصل سوم: فرمولی برای خلق یک زندگی شگفت‌انگیز
فصل چهارم: چیزهایی در رابطه با گذشته وجود دارد که می‌توانیم آن‌ها را تغییر دهیم
فصل پنجم: نخستین مرحله فرمول – تغییر خاطرات گذشته
فصل ششم: گام دوم در فرمول – اهداف و خواسته‌های خود را مشخص کنید
فصل هفتم: گام سوم فرمول – به درستی از آینده فکر کنید
فصل هشتم: استفاده از فرمول برای حرکت از زندگی متوسط به زندگی شگفت‌انگیز
فصل نهم: آیا می‌توانید زندگی شگفت انگیز برای شخص دیگر هم خلق کنید؟
فصل دهم: خلاصه – شما در حال خلق زندگی خود هستید، آن را شگفت انگیز کنید
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب میانبر موفقیت: نسخه‌ای برای موفقیت شما در روابط، کار، پول و سلامتی | باب هاتینگا