دسته‌بندی نشده · ژوئن 28, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی: مخصوص داوطلبان آزمون‌‎های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری | محمدرضا مرادی



معرفی کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی: مخصوص داوطلبان آزمون‌‎های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتریقبولی در هر آزمونی، به‌ویژه آزمون‌های درسی، نیازمند مرور و تکرار دقیق مباحث هر درس است. کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی که محمدرضا مرادی آن را تالیف کرده است، یکی از بهترین منابع کمک آموزشی برای موفقیت در آزمون‌های وکالت، قضاوت، مشاوره حقوقی، کارشناسی ارشد، دکتری و… به شمار می‌رود که مهم‌ترین نکات درس جزای عمومی و خصوصی را در خود جای داده است.

درباره کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی

برای قبولی در هر آزمونی بهتر است به دنبال بهترین منابع و یادگیری عمیق هر مبحث باشید. قبولی در آزمون‌های حقوقی کار چندان ساده‌ای نیست و به همین دلیل رقابت میان داوطلبان آزمون بسیار زیاد است. برای آنکه بتوانید گوی سبقت را از رقیبانتان بربایید، باید کتابی را انتخاب کنید که سرعت شما را برای مرور و یادگیری بالا می‌برد و بیشترین میزان بازدهی را دارد.

کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی که محمدرضا مرادی آن را تالیف کرده است، یکی از منابع کمک درسی بسیار غنی و شامل مهم‌ترین نکات کنکوری و آزمونی است که مرور آن شانس موفقیت شما را بالا می‌برد.

مطالبی که در این کتاب مطرح شده است، برگرفته از نکات ظریف و انحرافی و همچنین تله‌های تستی در آزمون‌های مختلف است که شما را برای یادگیری کامل و به‌خاطرسپردن آن‌ها یاری می‌کند. این نکات مطابق با سرفصل‌های قانون مجازات اسلامی از ماده 1 تا آخر هستند و با هدف ساده‌سازی مفاهیم برای یادگیری بهتر تالیف شده‌اند. همچنین این کتاب منطبق بر آخرین تغییرات قانون مجازات اسلامی در سال 1399 است که در آزمون‌ها اهمیت بسیاری دارد.

با خواندن این منبع می‌توانید به خوبی خودتان را برای شرکت در آزمون‌های حقوقی آماده کرده و در آن موفق شوید.

کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی برای چه کسانی مناسب است؟

همه داوطلبان آزمون‌های حقوقی وکالت، مشاوره حقوقی، قضاوت، کارشناسی ارشد، دکتری و … مخاطبان این کتاب هستند.
فهرست مطالب کتابمقدمه دکتر بهنام اسدی
درباره کتاب
کتاب اول: کلیات
بخش اول: مواد عمومی
بخش دوم: نکات جرایم و مجازات‌ها
بخش سوم: جرائم
بخش چهارم: شرایط و موانع مسولیت کیفری
بخش پنجم: ادله اثبات در امور کیفری
کتاب دوم: حدود
کتاب سوم: قصاص
کتاب چهارم: دیات
کتاب پنجم: تعزیرات و مجازات بازدارنده
نکات مهم و کلیدی قانون کاهش مجازات حبس تعزیری 1399
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب نکات آزمونی قانون یار جزای عمومی و اختصاصی: مخصوص داوطلبان آزمون‌‎های وکالت، قضاوت، کارشناسی ارشد و دکتری | محمدرضا مرادی