معرفی و دانلود کتاب همیشه بدانید که چه بگویید | پیتر دبلیو مورفی | انتشارات ایماد



معرفی کتاب همیشه بدانید که چه بگوییدفکر می‌کنید راز یک گفت‌وگوی عالی و موفق در چیست؟! کتاب همیشه بدانید که چه بگویید یک دستورالعمل مفید و کاربردی برای ایجاد مکالمه‌ای موفق با دیگران است که پیتر دبلیو مورفی با مهارت بسیار بالایی آن را نوشته است. در این کتاب رازهایی ساده و کاربردی را می‌آموزید تا مطمئن شوید همه مهارت‌های لازم را برای شکل‌دهی یک گفت‌وگوی موفق می‌دانید.

درباره کتاب همیشه بدانید که چه بگویید:

برقراری ارتباط و ایجاد یک مکالمه موفق، خصوصا زمانی‌که برای اولین بار با اشخاص ملاقات می‌کنید، چندان ساده نیست! فکرش را بکنید که برای نخستین بار قرار است در محل کار جدید خود، با همکارانتان صحبت کنید؛ قطعا شروع مکالمه‌تان کمی دلهره‌آور است! اما نگران نباشید، راه‌هایی وجود دارند که به کمک آن‌ها می‌توانید مهارت‌های گفت‌وگو را در خود تقویت کنید و بهترین مکالمه عمرتان را شکل دهید!

کتاب همیشه بدانید که چه بگویید (Always Know What To Say)، مجموعه‌ای کاربردی، کامل و بسیار عالی است که به شما می‌آموزد،‌ چطور با دیگران ارتباط برقرار کنید و یک مکالمه رضایت‌بخش را شکل دهید. پیتر دبلیو مورفی (Peter W. Murphy) این تکنیک‌های ساده و کاربردی را به‌سادگی به شما یاد می‌دهد و با آموختن آن‌ها، شکل جدیدی از شکوفایی را در خودتان می‌بینید.

این کتاب با برشمردن مهارت‌های مورد نیاز برای ایجاد یک رابطه و مکالمه موثر شروع می‌شود و همه آنچه را برای شکل‌دهی روابط خود نیاز دارید به شما می‌گوید. در بخش دوم کتاب همیشه بدانید که چه بگویید نکات و استراتژی‌های اساسی را برای مهارت‌های ارتباطی یاد می‌گیرید و با کمی تمرین و تکرار، در آن‌ها مهارت می‌یابید. مورفی در ابتدای این کتاب تاکید می‌کند که همیشه مقدار کمی از انعطاف‌پذیری را برای برقراری روابط خودتان به کار بگیرید و هر یک از این مهارت‌ها را با توجه به شخصیت فردی که با او در ارتباط هستید به کار ببرید.

با خواندن کتاب همیشه بدانید که چه بگویید به فرد جدیدی تبدیل می‌شوید که دقیقا می‌دانید در هر موقعیتی چطور عمل کنید و چگونه در مکالمات خود بدرخشید. به‌این‌ترتیب طولی نمی‌کشد که شما از دید دیگران به یک شخصیت جذاب تبدیل می‌شوید که شیوه برقراری ارتباط و مکالمه جذاب را به‌خوبی می‌داند.

کتاب همیشه بدانید که چه بگویید مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای همه کسانی که در شکل‌دهی یک مکالمه مناسب سردرگم هستند و دوست دارند مهارت‌های ارتباطی و توانایی گفت‌وگوی خودشان را بهبود بخشند، مناسب است.

با پیتر دبلیو مورفی بیشتر آشنا شویم:

برای آنکه مهارت‌های خاص ارتباطی و شیوه گفت‌وگوی مناسب با دیگران را بشناسید‌،‌ به راهنمایی یک فرد متخصص نیاز دارید. پیتر دبلیو مورفی کارشناس متخصص تکنیک‌ها و استراتژی‌های عملکرد انسانی است. او از سال 1992، به اشتراک‌گذاری آموزش‌های مهارت‌های شخصی به صورت آنلاین پرداخت. او تاکنون،‌ چندین کتاب و بیش از پانصد مقاله نوشته است که همه آن‌ها شبیه به یک نقشه راه برای بهبود ارتباطات انسانی عمل می‌کنند. مورفی در تبدیل روش‌های پیچیده به فرآیندهای بسیار ساده مهارت بالایی دارد و آن را به شکل بسیار جذابی به خواننده منتقل می‌کند.

در بخشی از کتاب همیشه بدانید که چه بگویید می‌خوانیم:

شاید در گذشته شما گاها پیش خودتان فکر می‌کردید زمانی که دارید با فرد جدیدی آشنا می‌شوید و یا دارید با کسی که خیلی کم او را می‌شناسید صحبت می‌کنید، باید هدفی داشته باشید. بنابراین باید ببینیم که چه چیزی می‌تواند به عنوان یک هدف برای شما ایفای نقش کند؟

پاسخ می‌تواند همه‌چیز باشد، حتی به سادگی اینکه به دنبال این بگردید که ببینید چه چیز مشترکی دارید. یا حتی اینکه نظرات، بینش و نگرش آن شخص را در مورد تغییرات محلی و تاثیری که بر روی افرادی که در آن‌جا زندگی می‌کنند بپرسید.

آیا برای شما زیاد اتفاق میفتد که ناگهان ببینید در مورد موضوعی دارید صحبت می‌کنید که اصلا نمی‌دانید باید در آن مورد چه بگویید؟ آیا در آن زمان، شما به صورت تصادفی موضوع را کاملا به چیز دیگری تغییر می‌دهید؟ به جای این کار، تصمیم بگیرید که برای هر بحثتان یک هدف تعیین کنید، هر هدفی می‌تواند از حفظ ارتباط با آن شخص گرفته، تا درک اشتراکاتتان یا بررسی عقاید و باورهای مشترکتان باشد. زمانی که شما این کار را انجام دهید، صحبتتان مسیری خواهد داشت و می‌توانید در همان مسیر حرکت کنید.
فهرست مطالب کتابنحوه استفاده از این کتاب
بخش اول: در مسیر بهبود مهارت‌های ارتباطی عالی، چه چیزهایی وجود دارد؟
10 عادت بدی که مهارت‌های ارتباطی را محدود می‌کنند
تمرین عشق و ارتباط روزانه
نتیجه‌گیری
بخش دوم – نکات و استراتژی‌هایی برای مهارت‌های ارتباطی
چگونه به افراد نزدیک شوید و با آن‌ها مکالمه‌ای را آغاز کنید
9 راه عالی برای نزدیک شدن به هر شخصی با اطمینان کامل
چگونه زمانی که با افراد جدید آشنا می‌شوید دیگر مضطرب نباشید
زمانی که می‌خواهید خودتان را به افراد جدید معرفی کنید، چه بگویید
6 راه ساده برای جلوگیری از اینکه حرف کم بیاورید
10 موضوع جالب مکالمه در هر شرایط
بهترین سوالات برای ادامه‌دار شدن بحث
چگونه با مهارت‌های شنیداری در مکالمه بدرخشید
چگونه از زبان بدن کمک بگیرید تا افراد مثل کتاب، قابل خواندن شوند
به افراد نشان دهید که آن‌ها را دوست دارید و به راحتی با آن‌ها دوست شوید
سخن پایانی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب همیشه بدانید که چه بگویید | پیتر دبلیو مورفی | انتشارات ایماد