دسته‌بندی نشده · می 11, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب پاکسازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان | دبی فورد



معرفی کتاب پاکسازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جانکتاب پاکسازی آگاهی، کاربردی‌ترین اثر دبی فورد در حوزه خودسازی است. این اثر یک برنامه 21 روزه برای پاکسازی ذهن و قلب است که به شما در برقراری ارتباط با عمیق‌ترین بخش وجودتان کمک می‌کند و تحسین راهبران معنوی بسیاری را برانگیخته است.

درباره کتاب پاکسازی آگاهی:

آیا احساس می‌کنید از خود واقعی‌تان دور شده‌اید؟ آیا نمی‌توانید دلیل تصمیمات خود را به یاد آورید و نمی‌دانید چگونه به این نقطه از زندگی رسیده‌اید؟ اگر پاسختان به این سوال مثبت است، پس کتاب پاکسازی آگاهی (The 21 day consciousness cleanse) انتخاب مناسبی برای شماست. این اثر که حاوی یک برنامه 21 روزه برای پاکسازی ذهن و قلب است، شما را به سفری لذت‌بخش دعوت می‌کند که هدف آن، یافتن قدرت درونی است. با استفاده از راهبردهایی که دبی فورد (Debbie Ford) در این اثر ارائه می‌دهد، موفق می‌شوید قدم به قدم، موانع رشد و رفاه شخصی خود را بیابید و مسیری نو به سمت یک خود بهتر بسازید، اما این برنامه 21 روزه چه ویژگی‌هایی دارد؟

در هفته اول این سفر، موفق می‌شوید افکار منفی، احساسات آشفته و باورهای قدیمی که مانع به کمال رسیدن شما بوده‌اند را شناسایی کنید. در هفته دوم، یاد می‌گیرید چگونه با استفاده از عشق، صداقت و پذیرش به قدرتی که زمان حال در اختیارتان گذاشته برسید و بعد از گذراندن هفته سوم، در نقطه‌ای قرار دارید که می‌توانید آزادانه چشم‌اندازهای زندگی خود را گسترش دهید و اهدافی جدید برای خود انتخاب کنید.

بعد از طی کردن سفر 21 روزه به راهنمایی دبی فورد، حالا این شما هستید که تجربیات زندگی‌تان را تعیین می‌کنید. کتاب پاکسازی آگاهی مانند یک پاکسازی فیزیکی، شما را از افکار و احساسات مسموم رهایی می‌بخشد و صداقت نویسنده در به اشتراک گذاشتن اشتباهاتش، کمک می‌کند تا احساس شرم را بپذیرید و در نهایت از آن عبور کنید. هدف دبی فورد از نوشتن این کتاب، هدیه دادن آرامش به خوانندگان است و محبوبیت جهانی آن، نشان می‌دهد که فورد به خوبی از عهده این کار برآمده است. پس اگر از بند افکار منفی و احساسات محدودکننده خسته شده‌اید و تصمیم دارید آرامش را به زندگی‌تان دعوت کنید، این اثر را از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب پاکسازی آگاهی:

– راهی برای دور انداختن پوسته‌های بیرونی که طلای روحمان را از ما پنهان کرده‌اند. (ماریان ویلیامسون، نویسنده)
– دبی فورد یک بار دیگر فرایندی ساده اما عمیق را ارائه می‌دهد که با کمک آن می‌توانید با عمیق‌ترین بخش وجودتان ارتباط برقرار کنید. (دیپاک چوپرا)
– مهم نیست چه باورهایی برای خود انتخاب کرده‌اید، اگر در جستجوی شفای روانی و رشد معنوی هستید این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنم. (هارویل هندریکس، نویسنده)

کتاب پاکسازی آگاهی مناسب چه کسانی است؟

برنامه 21 روزه دبی فورد، برای خوانندگان بسیاری مفید است. اگر سعی دارید راهی برای برقراری صلح با گذشته خود پیدا کنید، در حال نبرد با افسردگی و افکار منفی هستید یا احساس می‌کنید توسط انگیزه‌هایی مانند خشم، نفرت و حسادت احاطه شده‌اید مطالعه این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با دبی فورد بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، مربی و متخصص معتبر بین‌المللی آمریکایی در رشته روانشناسی از دانشگاه جان. اف. کندی فارغ‌التحصیل شد. او تا به امروز آثار متعددی در حوزه تحول فردی نوشته است و بیشتر آن‌ها جزو پرفروش‌ترین آثار در زمینه روان‌شناسی و توسعه فردی به شمار می‌آیند و بیش از یک میلیون نسخه از آن‌ها فروخته و به 32 زبان ترجمه شده‌اند.

دبی فورد (Debbie Ford) در سال 2001 جایزه بهترین استاد سال را به‌خاطر تلاش‌های فراوانش در زمینه روان‌شناسی و عرفان از آن خود کرد. وی همچنین بنیان‌گذار بنیاد فورد است که در آن تکنیک‌های مؤثر و متفاوتی در زمینه مربیگری معرفی می‌کند. فورد موضوع «اثر سایه» را برای اولین‌بار مطرح کرد و آن را در کتاب‌ها و کارآگاه‌های خود آموزش می‌دهد.

از معروف‌ترین آثار این نویسنده برجسته می‌توان به «نیمه تاریک جویندگان نور»، «راز سایه»، «جدایی معنوی»، «سؤال‌های درست» و «بهترین سال زندگی شما» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب پاکسازی آگاهی می‌خوانیم:

برای شرکت در بازی زندگی، لازم است برای مدتی از قید دنیای بیرون رها باشید تا بتوانید با آرزوی جانتان هماهنگ شوید. آنگاه می‌توانید نجواهای خردمندانه‌ای را بشنوید که از گفت و گوهای ذهنی پرهیاهو و آکنده از تجزیه و تحلیل خود عبور می‌کنند. سکوت پرتوان زندگی‌ای که بر مبنای هدایت درونی شکل می‌گیرد، غذای جان شماست. جان شما به گونه‌ای طبیعی، نرم، ملایم، عاشق و مهربان است. جان شما بخشنده، صلح‌جو و فروتن است. جان شما در اوقات ناامیدی، مطمئن و آرامش‌بخش و به طور کلی قوی، متمرکز و مصمم در رسالتی‌ست که زندگی نام دارد.

جان شما جلوه‌نمایی و فخرفروشی نمی‌کند، زیرا به قدرت و وقار خود اطمینان دارد. جانتان هرگز از شما نمی‌خواهد متحمل مسؤولیتی شوید که از عهدۀ‌تان بیرون است. اگر چه جان شما دارای ویژگی «من» است، اما موقرانه با «ما» بازی می‌کند، زیرا می‌داند همۀ اضداد مانند هم هستند: درد و لذت، نرم و خشن، سیاه و سفید، کناره‌گیر و پرخاشجو، ضعیف و قوی، باز و بسته و پرتنش و آسوده.

جان شما می‌داند که آیا رو به جلو حرکت می‌کنید یا به عقب، سلانه‌سلانه راه می‌روید یا می‌دوید، می‌پذیرید یا طرد می‌کنید، می‌دهید یا می‌گیرید، منظم هستید یا آشفته و کنترل می‌کنید یا تسلیم هستید؛ زیرا شما انسان و در نتیجه، هم از لطف الهی و هم از محدودیت‌های بشر برخوردارید. این بازی، نوعی هماهنگی سحرآمیز و تعادلی ژرف میان درون و بیرون است.
فهرست مطالب کتابچکیده
آشنایی با نویسنده
بخش یکم: پاک‌سازی آگاهی در بیست و یک روز
مقدمات بازی
قانون یکم
قانون دوم
قانون سوم
قانون چهارم
قانون پنجم
نوید
فرایند
آماده‌سازی
تمرین
ابزار پاک‌سازی
بخش دوم: گذشته
روز یکم: هدیه آرزو
روز دوم: هدیه هشیار بودن نسبت به خود
روز سوم: هدیه رها کردن
روز چهارم: هدیه بخشایش
روز پنجم: هدیه گرامی داشتن
روز ششم: هدیه تسلیم شدن
روز هفتم: هدیه سپاس‌گزاری از خود
بخش سوم: حال
روز هشتم: نیروی آزادی
روز نهم: نیروی مسؤولیت
روز دهم: نیروی فروتنی
روز یازدهم: نیروی پذیرش
روز دوازدهم: نیروی خطر کردن
روز سیزدهم: حاضر بودن
روز چهاردهم: نیروی حقیقت
بخش چهارم: آینده
روز پانزدهم: نور شناخت
روز شانزدهم: نور خواست خدا
روز هفدهم: نور دلسپردگی
روز هجدهم: نور تعالی
روز نوزدهم: نور مقصود
روز بیستم: نور همدلی
روز بیست و یکم: نور امکان
در پایان: نیروی جان





معرفی و دانلود کتاب پاکسازی آگاهی: برنامه‌ای در بیست و یک روز برای ارتباط با مقصود جان | دبی فورد