معرفی و دانلود کتاب گورستان ناآرام | نوید فرخی | انتشارات سارات



معرفی کتاب گورستان ناآراماز کلاغی که صاحبخانه را زیرنظر می‌گیرد تا اجنه‌ای که جسم انسان را تسخیر می‌کنند… در کتاب گورستان ناآرام اثر نوید فرخی، با مجموعه‌ای از داستان‌های کوتاه در ژانر وحشت مواجه خواهید شد. این مجموعه شامل ده داستان کوتاه ترسناک است که شما را در دنیای تخیلی‌تان غرق می‌کند.

کتاب گورستان ناآرام را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم؟

اگر به هیجان، داستان کوتاه و ژانر وحشت علاقه‌مندید، کتاب گورستان ناآرام را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب گورستان ناآرام می‌خوانیم:

قبل از اینکه برق را خاموش کنم به طرف پنجره رفتم. پرده نداشت؛ یکبار پرده سفارش داده بودیم اما پنج سانتی متر اشتباه بریدند و کوتاه از آب درآمده بود؛ حالا منتظر پرده‌ی جدید بودیم که هفته‌ی بعد آماده‌ می‌شد.

باغ تقریبا تاریک بود و احتمالا اگر به خاطر مهتاب نبود، کاملا سیاه به نظر می‌رسید. درست لحظه‌ای که خواستم رو برگردانم چشمم به نوک درخت چنار افتاد، همان کلاغ سیاه زشت آن بالا ایستاده بود. علت نفرتم از آن را درک نمی‌کردم، دوست داشتم همان لحظه با یک تفنگ به سمتش شلیک کنم، از همه بدتر اینکه به نظر می‌رسید تمام حواسش به داخل منزل ماست.

برق را خاموش کردم؛ روی مبل راحتی دراز کشیدم و بی‌اعتنا چشمانم را بستم.

شب از نیمه گذشته بود که از سرما بیدار شدم. در خواب و بیداری دستم را دراز کردم تا پتو را دور خودم بپیچم؛ اما از پتو خبری نبود. هوشیارتر که شدم برایم سوال پیش آمد که چرا باید اینقدر هوا سرد باشد؟! بلند شدم و برق را روشن کردم. پنجره باز بود. سلانه سلانه به سمتش رفتم و آن را بستم. دوباره دراز کشیدم.

ذهنم مشغول شده بود؛ پس واقعا پنجره باز می‌شد؟! اما شاید به خاطر باد بود. چشمانم داشت گرم می‌شد که صدایی آرام دورگه‌ای به گوشم رسید؛ بسیار ضعیف بود.
فهرست مطالب کتابکلاغ سیاه
احضار 
اتاق مدفون
متل سفید
غرامت زندگی
عوارض جانبی
شبی که پدربزرگ را نجات دادم
شبح نوروزی
قهوه‌ی تلخ
بهشت گمگشته
امر شر
بازگشت از مدرسه
تاوان عشق
شبح ناآرام
مزد تسخیر 
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب گورستان ناآرام | نوید فرخی | انتشارات سارات