دسته‌بندی نشده · ژوئن 27, 2022 0

معرفی و دانلود کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) | هدایت زندی | انتشارات پارسیان البرز



معرفی کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا)کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) نوشته‌ی هدایت زندی داستانی لطیف درباره زندگی است که در ذهن‌تان ماندگار شده و بعد معنوی‌ وجودتان را به شما نشان خواهد داد.

درباره کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا)

تا به حال با خدا ملاقات کرده‌اید؟ اگر به شما بگوییم که همین لحظه و در همین مکان قادر هستید با خالق هستی ملاقات کنید آیا باور می‌کنید؟ احتمالا نه. تصور ملاقات با خدا برای افراد بسیاری یکی از عجیب‌ترین و نشدنی‌ترین کارهای دنیاست، اما در واقعیت ما تنها به اندازه یک دم و بازدم با دیدار آفریدگار فاصله داریم. تنها چیزی که به آن نیاز داریم کنار گذاشتن تمام دغدغه‌ها و خالی کردن ذهن از فکرهاست و هدایت زندی در کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) چند و چون این کار را از زبان یک روان‌شناس سالمند به ما آموزش می‌دهد.

علی، شخصیت اول این داستان مردی است که باور دارد کار باعث تعالی و تحکیم اراده انسان می‌شود و بابت شغلی که دارد از خداوند سپاسگزار است. با این حال زمانی که او را به بخشی جدید منتقل می‌کنند، روزهای سختی را می‌گذراند و نمی‌تواند حکمت خدا برای چنین آزمون دشواری را درک کند. در این شرایط، یک بیماری مسری مدتی علی را خانه‌نشین می‌کند و به این ترتیب توفیقی اجباری برای خودکاوی رخ می‌دهد. در پایان دوره نقاهت علی دیگر آن آدم سابق نیست، چیزی در او تغییر کرده که باعث می‌شود از کار استعفا داده، سفری پیامبرگونه به کویر آغاز کند و در این راه، با پیری خردمند همسفر شود…

گفتنی است که کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) به زبان انگلیسی نوشته شده و برای مطالعه آن به دانشی متوسط از این زبان نیاز دارید.

کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) مناسب چه کسانی است؟

اگر به مطالعه کتاب‌هایی با زمینه روانشناسی و خودسازی علاقه‌مندید، مطالعه این اثر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) می‌خوانیم

He remembers that God Gave him food and a place for rest and sleep. He thinks more and more until he remembers more from his past, and all the things that happened to him in the past. He feels gratitude more than ever. He feels that he can now understand more from the events in his life; he feels that there is a wisdom in this moment that tells him the reason behind all the thing and stuffs in his life.

He is now in total happiness and believes that all he has experienced so far has become a part of him, and he is not Ali alone but a complete collection of the things that he has experienced through five senses, thoughts, decisions, food and dreams. He can easily understand that everything from his great grand-parents up to this moment has made him like this. It means everything in this universe from the beginning up to this moment is receiving impact from other items in the universe. More clearly all items in this universe are forcing some impacts on each other without our noticing.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود کتاب Meeting the God (ملاقات با خدا) | هدایت زندی | انتشارات پارسیان البرز