دسته‌بندی نشده · می 18, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آرزوی کوالا کوچولو | راحله روزی طلب | انتشارات مرجع علم



معرفی کتاب آرزوی کوالا کوچولوراحله روزی طلب در کتاب آرزوی کوالا کوچولو از رویای شیرین یک کوالای کوچک می‌گوید که در روز تولدش برآورده شدن آن را آرزو می‌کند. این داستان با زبان ساده برای کودکان نوشته شده و لحظات شادی را برای آن‌ها به‌وجود می‌آورد.

درباره‌ی کتاب آرزوی کوالا کوچولو:

روز تولد کوالا کوچولو فرا رسیده است. مادر کوالا یک عالم شمع و بادکنک برایش آماده کرده و از او می‌خواهد با فوت کردن شمع‌ها، آرزو کند و کنار یکدیگر جشن بگیرند.

کوالا کوچولو خیلی خوشحال است و این خوشحالی با دیدن یک منظره زیبا پشت پنجره اتاقش چند برابر می‌شود و احساس می‌کند آرزویش برآورده شده است. به نظر شما آرزوی او چه بوده و کوالا چه تصویری را بیرون خانه مشاهده کرده که آنقدر سر ذوق آمده بود؟ اگر دوست دارید شما هم در این شور و شوق شریک باشید با این قصه کوتاه همراه شوید.

کتاب آرزوی کوالا کوچولو مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 5 سال از این قصه ساده و کوتاه لذت می‌برند.

در بخشی از کتاب آرزوی کوالا کوچولو می‌خوانیم:

مامان گفت: بدو لباس هایت را بپوش تا برویم برف بازی. کوالا کوچولو گفت: چی بپوشم، چی بپوشم؟ مامان گفت: کلاه، شال گردن، لباس گرم، دستکش، پوتین. کوالا کوچولو گفت: مامان جان این همه لباس بپوشم. مامان گفت: بله عزیزم. هر فصلی باید لباس مخصوص خودش را بپوشی الان زمستان هست، فصل برف و سرماست؛ باید لباس گرم بپوشی…
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آرزوی کوالا کوچولو | راحله روزی طلب | انتشارات مرجع علم