معرفی و دانلود PDF کتاب آلیس در سرزمین عجایب | لوئیس کارول | نشر فرواک



معرفی کتاب آلیس در سرزمین عجایبقصه‌ای درباره گربه‌های سخنگو، خرگوش‌هایی که عینک می‌زنند و دختری کنجکاو و بازیگوش! کتاب آلیس در سرزمین عجایب از لوئیس کارول، یکی از محبوب‌ترین داستان های جهان است که به ماجراجویی‌های دختری به اسم آلیس در دنیایی خیالی می‌پردازد.

موضوع کتاب آلیس در سرزمین عجایب:

داستانی خواندنی که هرگز کهنه نمی‌شود!

آلیس در یک روز آفتابی وارد سرزمینی جادویی می شود، جایی که خرگوش‌ها در جیبشان ساعت نگه می‌دارند، معجون‌های جادویی باعث می‌شوند بچه‌ها به اندازه یک خانه بزرگ رشد کنند و گربه‌ها با آدم‌ها حرف می‌زنند… کتاب آلیس در سرزمین عجایب (Alice in Wonderland) از لوئیس کارول (Lewis Carroll) مجموعه‌ای از عجیب‌ترین اتفاقاتی است که می توانید آن‌ها را تصور کنید و شما را به دنیایی زیبا، خیال‌انگیز و باورنکردنی می‌برد. اگر به دنبال داستانی سرگرم‌کننده و لذتبخش هستید، این کتاب را از دست ندهید.

درباره مجموعه داستان کودک قصه‌های جورواجور:

قصه‌های جورواجور مجموعه‌ای از قدیمی‌ترین داستان‌های دنیاست که خواننده را به دنیایی از جادو می‌برد و کودکان امروز را با قصه‌های خاطره‌انگیز گذشته آشنا می‌کند.

اقتباس‌های هنری از کتاب آلیس در سرزمین عجایب:

این داستان که بیشتر از 150 سال از تالیف آن می‌گذرد، بارها مورد اقتباس قرار گرفته و در میان نسل‌های مختلف محبوب بوده است. موفقترین اقتباس سینمایی از آن، در سال 2010 توسط تیم برتون ساخته شد که توانست جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف به دست بیاورد و در سراسر جهان معروف شد.

کتاب آلیس در سرزمین عجایب مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 7 تا 9 سال پیشنهاد می شود.

در بخشی از کتاب آلیس در سرزمین عجایب می‌خوانیم:

در یک بعد از ظهر آفتابی آلیس و خواهرش تصمیم گرفتن به طبیعت کنار شهر بروند. خواهر آلیس در حال کتاب خواندن بود و آلیس هم به او گوش می‌داد. بعد از مدتی او خیلی خسته شد و درست زمانی که چشمانش در حال بسته شدن بود، خرگوشی را دید که با عجله در حالی که به ساعت جیبیش نگاه می‌کرد و با خودش حرف می زد، از کنارش عبور کرد. آلیس که با دیدن خرگوشی که حرف می‌زند و با خود یک ساعت جیبی دارد، کاملا متعجب و کنجکاو شده بود، تصمیم گرفت او را تا لانه‌اش که در زیر یک درخت بزرگ بود تعقیب کند… .
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آلیس در سرزمین عجایب | لوئیس کارول | نشر فرواک