دسته‌بندی نشده · می 17, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر



معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازیکتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازی منبعی کاربردی برای مرور نکات مهم درسی و همچنین مدیریت روز آزمون است. وجود خلاصه درس‌ها و تست‌های مختلف نیز باعث می‌شود نقص‌های مطالعاتی خود را شناسایی کنید و با شبیه‌سازی کنکور، آمادگی بیشتری برای این روز مهم زندگی‌تان پیدا کنید.

درباره کتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازی:

کاغذسازی، یکی از گرایش‌های متفاوت مهندسی چوب و صنایع است. کتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازی از گروه مولفان سنجش امیرکبیر، منبعی مناسب برای مدیریت روش مطالعه قبل از آزمون و مدیریت زمان در روز کنکور است که خلاصه مطالب مهم را نیز پوشش می‌دهد. با استفاده از این کتاب می‌توانید به مرور مطالعات گذشته بپردازید، مطالب گسترده را جمع‌بندی کنید و در نتیجه راه خود را به سمت مقطع دکتری رشته کاغذسازی باز کنید.

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر:

امروزه، به‌دلیل تعداد بالای داوطلبان و وجود رقابت تنگاتنگ میان آن‌ها، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه مؤسسه‌هایی جدید با انبوهی از شعارهای غیرعملی سر برآورده‌اند و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش‌پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی:

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه‌ی درس و نکات کلیدی و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی‌شده است. بنابراین کافی‌ است تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به‌خوبی فرا بگیرند و در آخر تست‌های طبقه‌بندی‌شده را حل کنند.

کتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازی برای چه کسانی مناسب است؟

تمام داوطلبان دکتری کاغذسازی که تصمیم به جمع بندی مطالب دارند یا به دنبال منبعی جامع، مختصر و مفید برای مرور آموخته‌هایشان هستند می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.
فهرست مطالب کتابفصل اول: عملیات کاغذسازی و فرایندهای وابسته
فصل دوم: تولید کاغذها و مقواها و روش‌های آزمودن آن‌ها
فصل سوم: عملیات تکمیلی فرآورده و کاربردهای آن
فصل چهارم: خدمات مورد نیاز کارخانه و آلایندگی آن
منابع
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون دکتری کاغذسازی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر