دسته‌بندی نشده · جولای 7, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر



معرفی کتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازیکتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی مجموعه‌ای از خلاصه‌ی دروس، روش مطالعه‌ و تست‌های مرتبط با «الگوریتم‌های موازی» در رشته‌ی علوم کامپیوتر است. کتاب حاضر از جامع‌ترین منابع آزمون دکتری‌ست که داوطلبان می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

درباره کتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی

یکی از بهترین منابعی که داوطلبان آزمون الگوریتم‌های موازی در مقطع دکتری می‌توانند از آن بهره ببرند، کتاب «آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی» از مجلدهای مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر است. در میان جزوه‌های متعدد و کتاب‌های فراوانی که برای این آزمون وجود دارد، می‌توانید از تست‌های طبقه‌بندی شده‌ی کتاب حاضر استفاده کنید و خود را برای آزمونتان آماده سازید.

کتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی از بهترین منابعی‌ست که در مسیر آزمون دکتری می‌تواند به یاری شما بیاید. در ادامه نام برخی از فصول این کتاب را مطالعه می‌کنید:

نگاهی به الگوریتم‌های سری و موازی
پیچیدگی الگوریتم‌های موازی
معماری پردازش‌های موازی
شبکه‌های اتصالی

درباره‌ی مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر

امروزه به سبب حجم بالای داوطلبین و وجود رقابت تنگاتنگ میان ایشان، ورود به دانشگاه‌های مطرح در سراسر کشور امری بسیار دشوار است، که علاوه بر هوش و توانایی‌های علمی، تمرین و ممارستی جدی نیز می‌طلبد. در شرایطی که هر روزه موسسه‌هایی جدید، با انبوهی از شعارهای غیرعملی سربرآورده و متقاضیانِ ورود به دانشگاه را جذبِ تبلیغات پرطمطراق خود می‌کنند، یک متقاضی ساده کاری سخت برای انتخاب راهبرد صحیح، در مسیر تحصیلی خود دارد.

مجموعه‌ی سنجش امیرکبیر سعی دارد با ارائه‌ی برنامه‌های فرهنگی و آموزشی به نام «دوره‌های مکاتبه‌ای» نیازهای دانشجویان، دانش پژوهان، فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و مراکز عالی را پاسخ دهد. کتب آموزشی «دوره‌های مکاتبه‌ای» با هدف ارتقاء سطح علمی دانشجویان سال اول تا چهارم دانشگاه و همچنین داوطلبان ورود به مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به نگارش درآمده‌اند.

روش استفاده از این کتب آموزشی

این کتاب‌ها شامل دو قسمت هستند. قسمت اول دربردارنده‌ی خلاصه درس و نکات کلیدی می‌باشد و قسمت دوم شامل تست‌های طبقه‌بندی شده است. بنابراین کافی‌ست تا داوطلبان موضوع درسی هر قسمت را به خوبی فرا گرفته و در آخر تست‌های طبقه‌بندی شده را حل نماید.

کتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی از این کتاب بهره‌مند خواهند شد.
فهرست مطالب کتابفصل اول: مفاهیم الگوریتم موازی
فصل دوم: نگاهی به الگوریتم‌های سری و موازی
فصل سوم: پیچیدگی الگوریتم‌های موازی
فصل چهارم: معماری پردازش‌های موازی
فصل پنجم: شبکه‌های اتصالی
فصل ششم: ‌تکنیک‌های موازی
فصل هفتم: مرتب‌سازی موازی
منابع
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آمادگی آزمون دکتری الگوریتم‌های موازی | … | انتشارات سنجش امیرکبیر