دسته‌بندی نشده · ژوئن 27, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019 | سپیده افتخاری دوست | موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران



معرفی کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019آیا همیشه نگران ارائه‌های درسی یا شغلی هستید و آماده‌سازی اسلایدها را به شخص دیگری می‌سپارید؟ سپیده افتخاری دوست در کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019 سد عبورناپذیر ساختن پاورپوینت را از بین برده و نکات ضروری را به شما آموزش می‌دهد تا حضوری درخشان در جلسات تحصیلی و کاری از خود نشان دهید.

درباره کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019

احتمالا کمتر کسی می‌داند که برنامه پاورپوینت ابتدا مخصوص سیستم عامل مکینتاش طراحی شده بود. خوشبختانه سه ماه بعد از انتشار پاورپوینت، مایکروسافت حقوق آن را خریداری کرد تا مجموعه کاربردی آفیس، به چیزی که هم اکنون می‌شناسیم تبدیل شود و در گذراندن ارائه‌های تحصیلی و جلسات کاری به کمک ما بیاید. در واقع تصور یک جلسه بدون حضور پاورپوینت به نظر غیرممکن می‌آید، به همین دلیل حضور آثاری مانند کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019 (Powerpoint 2019 step by step) از سپیده افتخاری دوست برای آماده‌سازی کاربران و پاسخگویی به سوالات آن‌ها ضروری است.

این اثر در ده فصل، تمامی پنجره‌های پاورپوینت، گزینه‌ها و تنظیمات مربوط را بررسی می‌کند. در هر بخش شما بر قسمتی از برنامه مسلط می‌شوید و می‌توانید بدون کمک دیگری، اسلایدهای موردنیاز را آماده کرده و با انجام تغییراتی کوچک، سطح ارائه خود یا گروهی که نماینده آن هستید را بالا ببرید.

کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019 مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب را به تمام افرادی که نیازمند کار با برنامه پاورپوینت هستند پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019 می‌خوانیم

برای اینکه مطالب خود را در پاورپوینت وارد کنید، طبعاً به بیشتر از یک اسلاید نیاز دارید. برای ایجاد اسلاید جدید می‌توانید وارد زبانۀ Home شوید و روی گزینۀ Slide New کلیک کنید. در این حالت به صورت اتوماتیک یک اسلاید ایجاد می‌شود. اما اگر خواستید اسلایدی را با لایۀ خاصی ایجاد کنید باید روی فلش رو به پایینی که در بخش Slide New وجود دارد کلیک کنید تا انواع اسلایدهایی را که می‌توانیم ایجاد کنیم مشاهده کرده و در صورت نیاز به ایجاد یکی از این اسلایدها روی اسلاید مورد نظر کلیک کنیم تا در صفحه ایجاد شود.
فهرست مطالب کتابمقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
فصل اول: آشنایی کلی با محیط نرم‌افزاری پاورپوینت 2019
فصل دوم: آشنایی با ابزارهای زبانه HOME
فصل سوم: آشنایی با ابزارهای زبانه INSERT
فصل چهارم: آشنایی با ابزارهای زبانه DESIGN
فصل پنجم: آشنایی با ابزارهای زبانه TRANSITIONS
فصل ششم: آشنایی با ابزارهای زبانه ANIMATIONS
فصل هفتم: آشنایی با ابزارهای زبانه SHOW SLIDE
فصل هشتم: آشنایی با ابزارهای زبانه REVIEW
فصل نهم: آشنایی با ابزارهای زبانه VIEW
فصل دهم: انجام یک سری عملیات‌ها روی اسلایدها
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آموزش گام به گام پاورپوینت 2019 | سپیده افتخاری دوست | موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران