دسته‌بندی نشده · می 27, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب آن شرلی با موهای قرمز | لوسی مود مونتگمری | انتشارات سایه گستر



معرفی کتاب آن شرلی با موهای قرمزلوسی مود مونتگمری در کتاب آن شرلی با موهای قرمز داستان زندگی دختری تنها به نام آن شرلی را به تصویر می‌کشد که توسط خواهر و برادری میانسال به سرپرستی گرفته می‌شود. این کتاب کمیک، بر اساس ماجراهای این دختر و آرزوهایش برای داشتن یک زندگی فوق‌العاده و پربار توسط سی. دبلیو. کوک بازنویسی شده است.

درباره کتاب آن شرلی با موهای قرمز:

متیو و ماریلا برادر و خواهری هستند که در دهکده «آونلی» زندگی می‌کنند. زندگی آن‌ها رنگ یکنواختی به خود گرفته و انگیزه‌ای برای زندگی ندارند. همین موضوع آن‌ها را به فکر می‌اندازد تا از پرورشگاه پسری را به فرزندخواندگی قبول کنند تا هم کمک حالشان در مزرعه باشد و هم رنگ و حال تازه‌ای به کلبه خاک‌گرفته‌شان بدهد.

داستان کتاب آن شرلی با موهای قرمز (Anne of Green Gables) از اینجا آغاز می‌شود. روزی که متیو به ایستگاه قطار می‌رود تا پسربچه را به خانه بیاورد اما یک دختر موقرمز با صورت کک و مکی جلویش سبز می‌شود. متیو با وجودی که در انتظار یک پسر بود اما نتوانست دخترکوچولو را هم به حال خودش رها کند.

آن شرلی با متیو به خانه‌شان می‌رود. آن پرحرف و بازیگوش بود، زندگی پرفراز و نشیبی را سپری کرده و به خاطر اینکه سرانجام قرار بود خانه و خانواده‌ای پیدا کند سر از پا نمی‌شناخت. گرچه، وقتی متیو او را به خانه می‌برد ماریلا از اینکه آن شرلی پسر نیست تعجب می‌کند اما در نهایت او هم با برادرش هم‌نظر می‌شود و تصمیم می‌گیرند تا دختر کوچولو را به سرپرستی قبول کنند.

نکته قابل توجه اینجاست، حدود صد سال پیش داستانی نوشته شد که خیلی زود در تمام دنیا مورد توجه و استقبال قرار گرفت. این کتاب جذاب که توسط لوسی مد مونتگمری (Lucy Maud Montgomery) نوشته شده ورق زدن صفحات آن برای خوانندگان از هر سن و سالی جذاب است و زندگی آنه، با تمام امیدها و یأس‌هایش را برای شما به تصویر می‌کشد.

سی. دابلیو. کوک (C.W. Cooke) سرگذشت این دختر را با ظاهر متفاوتش به گونه‌ای در این کتاب کمیک ترسیم کرده که مخاطب به سادگی با او ارتباط برقرار می‌کند و برایش جذابیت دارد.

آثار هنری اقتباس شده از کتاب آن شرلی با موهای قرمز:

– مجموعه فیلمی با اقتباس از این رمان در طی سال‌های 1985، 1987، 2000 و 2008 به کارگردانی کوین سالیوان و استفان اسکاینی ساخته شد.
– کشور ژاپن در سال 1979 انیمیشنی با اقتباس از کتاب آن شرلی با موهای قرمز ساخت که در کشورمان ایران نیز با استقبال فوق‌العاده‌ای روبه‌رو شد.
– مجموعه انیمیشنی در 26 قسمت در سال 2001 محصول کشور کانادا با اقتباس از این کتاب ساخته شده است.
– رمان جاودان لوسی مود مونتگمری در سال 2017 تا 2019 دستمایه‌ی ساختی سریالی به نام Anne With An E قرار گرفت که امتیاز خوبی از سوی بینندگان دریافت کرد.

کتاب آن شرلی با موهای قرمز مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب برای کودکان 10 تا 12 ساله‌ای که به داستان‌های کمیک و مصور علاقه دارند، لذت‌بخش خواهد بود.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

سی. دبلیو. کوک را بیشتر بشناسیم:

سی. دبلیو. کوک نویسنده کتاب‌های مصور، ساکن ایالت میسوری است. او پس از آشنایی با یک نویسنده کتاب مصور در Planet Comicon شروع به نوشتن کمیک کرد و این اتفاق او را برای دنبال کردن شغل رویایی‌اش، نویسندگی، ترغیب نمود. کوک برای تک‌تک ناشران کتاب‌های مصور که در حال حاضر کمیک منتشر می‌کنند ایمیل زد و پس از نه شنیدن‌های بسیار، بله را از Bluewater Productions گرفت و سرانجام شروع به کار کرد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب آن شرلی با موهای قرمز | لوسی مود مونتگمری | انتشارات سایه گستر