دسته‌بندی نشده · آوریل 27, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 | امین توکلی | انتشارات کامیکا



معرفی کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 دهمین قسمت از مجموعه داستان‌های مصور دنباله دار امین توکلی است که سخت‌ترین روزهای مبارزه را به تصویر می‌کشد، روزهایی که باعث می‌شود ایلیا خسته و ناامید، از خضر تقاضای کمک کند… .

درباره کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10:

کنترل شهر به طور کامل به دست ناتان افتاده است و علی رغم تلاش‌های ایلیا، مردم تصمیم گرفته‌اند که برای دریافت پادزهر، به خواسته‌های ناتان تن بدهند. از طرف دیگر دستیار پروفسور یعنی دکتر پژمان، به همراه کامران و آرش برای پیدا کردن درمان تمام تلاششان را انجام می‌دهند اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌اند…. کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10، روایت روبه‌رو شدن قهرمان داستان‌های امین توکلی با شرایط دشواری است که هر شخص دیگری را از پا می‌اندازد. اما ایلیا خیلی خوب می‌داند که تسلیم شدن به معنی تقدیم کردن شهر به ناتان و پیروزی قائن است و به همین دلیل برای بیرون آمدن از این بحران از خضر راهنمایی می‌خواهد… .

درباره‌ی مجموعه داستان‌های مصور دنباله‌دار:

این مجموعه، داستان نوجوان قهرمانی را روایت می‌کند که برگزیده شده تا همراه با دوستانش برای مراقبت و محافظت از مردمش کارهای بزرگی انجام دهد. او به یک جنگ دشوار و طولانی خواهد رفت، جنگی که آینده تمام بشریت به نتیجه آن بستگی دارد.

کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 برای چه کسانی مناسب است؟

امین توکلی این کتاب را برای تمامی نوجوانانی که به داستان‌های ماجراجویانه و هیجان‌انگیز علاقه‌مند هستند، به رشته‌ی تحریر درآورده است.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ایلیا تولد یک قهرمان 10 | امین توکلی | انتشارات کامیکا