دسته‌بندی نشده · فوریه 23, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب به جنگل خوش آمدید | Bhavna Menon | دانش نگاران برنا



معرفی کتاب به جنگل خوش آمدیدکتاب به جنگل خوش آمدید نوشته‌ی Bhavna Menon، ماجرای دانش‌آموزان نابینایی را روایت می‌کند که برای سفری علمی – تفریحی راهی جنگلی زیبا می‌شوند و با صدا و احساس لامسه محیط پیرامون خود را لمس می‌کنند.

درباره‌ی کتاب به جنگل خوش آمدید:

تولسا دختری‌ست که آرزو دارد جنگل را از نزدیک احساس کند. او عاشق موضوعات مربوط به جنگل و حیوانات است و از شنیدن آن‌ها لذت می‌برد. بالاخره روزی آرزوی تولسا برآورده می‌شود و یک کارشناس جنگل او و دوستانش را برای دیدن حیات وحش و طبیعت به جنگل می‌برد و اتفاقات خاطره‌انگیزی برای آن‌ها رخ می‌دهد.

داستان کتاب به جنگل خوش آمدید (Jungle ka romanch) براساس واقعیت است. در سال 2017، گروهی با کمک جنگل‌بانان، چادری برای 32 دانش‌آموز کم بینا و نابینا در هند برپا می‌کنند. دانش‌آموزان که قدرت بینایی کمی داشتند با بهره‌گیری از دست‌ها و حس لامسه فوق‌العاده‌شان، از میان طبیعت و مسیرهای زیبا عبور کردند و لذت وصف‌ناپذیر حضور در جنگل را تجربه نمودند.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب به جنگل خوش آمدید برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال مناسب است و آن‌ها را با حیات وحش و ویژگی‌های جنگل آشنا می‌کند.

در بخشی از کتاب به جنگل خوش آمدید می‌خوانیم:

الان تقریبا هوا آفتابی است. مسئولین جنگل صدای جانوران و پرندگان را برای دخترها تقلید می‌کردند و دانش‌آموزان پس از شنیدن صدا، نوع و اسم جانور یا پرنده را حدس زده و تشخیص می‌دادند.

پیون! پیون!
تولسا گفت: این صدای یک طاووس است!
عوو! عوو!
دیپی گفت: من صاحب این صدا را می‌شناسم! این صدای عوعو گوزن است.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب به جنگل خوش آمدید | Bhavna Menon | دانش نگاران برنا