دسته‌بندی نشده · ژوئن 8, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم | محمد رضایی بقاء | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهمبهترین راهکار برای دوره دروس مقطع متوسطه دوم، استفاده از کتاب‌های کمک آموزشی است. کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم تالیف محمد رضایی بقاء ازجمله بهترین آثار در مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز است. این اثر کم‌حجم و کاربردی به شما کمک می‌کند جمع‌بندی و مرور این درس را در کمترین زمان ممکن انجام دهید.

درباره کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم:

دین و زندگی از جمله دروسی است که برای فهم دقیق مطالب آن می‌بایست میزان تمرین و مرور خود را افزایش دهید. کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم شما را در زمینه مطالعه و مرور این درس راهنمایی می‌کند و ویژگی مهم درباره این کتاب کمک درسی، این است که شما را از رجوع به کتاب درسی بی‌نیاز می‌کند.

این کتاب شامل چند بخش مهم است که با تفکیک بسیار خوب مطالب، کار شما را برای مرور درس‌ها آسان‌تر کرده است. ساختار کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم به این شکل است که در ابتدای هر درس، دیباچه‌ای برای آشنایی با کلیت و موضوعات اصلی درس قرار گرفته است. بخش بعدی، درس‌نامه را دربرمی‌گیرد که به صورت کاملا مختصر اما بسیار کاربردی، مهم‌ترین نکات از محتوای دروس را به شما ارائه می‌دهد. در بخش مفاهیم آیات، احادیث و اشعار، پیام هر یک از عبارات به شکل مجزا و با ریز موضوعات بیان شده است که زمان شما را برای مرور درس‌ها به شکل قابل توجهی ذخیره می‌کند. بخش متون به شاخه‌بندی، ساختار درختی و جداول برای فهم بهتر مطلب اختصاص یافته است. همچنین در قسمت بعدی، یعنی اصطلاحات مهم درس، با الفاظ کلیدی، کلمات هم‌معنی و یا اصطلاحات نامانوس برای مواجهه آسان با تست‌ها آشنا می‌شوید.

در پایان کتاب نیز پرسش‌های دوگزینه‌ای قرار گرفته است که شما را با سوالات کنکوری و تالیفی آشنا می‌کند و با کمک آن‌ها می‌توانید میزان دانش و یادگیری خودتان را درباره این درس بسنجید.

کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه دانش‌آموزان پایه دهم در رشته‌های تحصیلی انسانی، تجربی و ریاضی کاربرد دارد.
فهرست مطالب کتابدرس اول: هدف زندگی
درس دوم: پر پرواز
درس سوم: پنجره‌ای به روشنایی
درس چهارم: آینده روشن
درس پنجم: منزلگاه بعد
درس ششم: واقعه بزرگ
درس هفتم: فرجام کار
درس هشتم: آهنگ سفر
درس نهم: دوستی با خدا
درس دهم: یاری از نماز و روزه
درس یازدهم: فضیلت آراستگی
درس دوازدهم: زیبایی پوشیدگی
پاسخ‌نامه پرسش‌های دوگزینه‌ای
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی دین و زندگی 1 – پایه دهم | محمد رضایی بقاء | انتشارات خیلی سبز