دسته‌بندی نشده · ژوئن 19, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری | سعید بهابادی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکورییکی از مهم‌ترین دروسی که در کنکور و در میان همه رشته‌های تحصیلی اهمیت دارد،‌ تناسب مفهومی است. کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری تالیف سعید بهابادی بهترین منبع دانش‌آموزان برای تقویت مهارت و دانش خود در زمینه قرابت معنایی و تناسب مفهومی است. این کتاب کم‌حجم اما کاربردی شما را برای شرکت در آزمون‌های آزمایشی و کنکور سراسری آماده خواهد کرد.

درباره کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری

برای آنکه کنکور را به بهترین شکل ممکن پشت سر بگذارید و دروس مهم را با مهارت کافی بیاموزید،‌ باید به تمرین و تکرار روی آورید. کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری ازجمله منابع بسیار خوب و کاربردی برای یادگیری و مرور مبحث قرابت معنایی است. با استفاده از این منبع از خواندن کتب درسی بی‌نیاز می‌شوید و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن بیشترین میزان مباحث را بیاموزید و به خاطر بسپارید.

در این کتاب سه بخش مفهوم،‌ موشکافی مفهوم و تمرین را خواهید خواند که به شکل کاملا تخصصی و دقیق مهم‌ترین معانی و عبارات را از کتاب فارسی در سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم آورده است.

کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری یکی از بهترین کتب همراه برای همه دانش‌آموزانی است که خودشان را برای شرکت در آزمون کنکور سراسری آماده می‌کنند.

کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری برای چه کسانی مناسب است؟

همه دانش‌آموزان در تمام رشته‌های تحصیلی علوم انسانی،‌ ریاضی، تجربی و هنر مخاطبان این کتاب هستند.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی قرابت معنایی – کنکوری | سعید بهابادی | انتشارات خیلی سبز