دسته‌بندی نشده · ژوئن 4, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوری | سید هادی هاشمی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوریعربی، یکی از مهم‌ترین دروس اختصاصی در کنکور انسانی است که مرور قواعد و نکات آن ضروری است. کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوری تالیف سید هادی هاشمی بهترین کتاب کمک آموزشی عربی برای رشته انسانی است. این کتاب کم‌حجم اما کاربردی، چند بخش درس‌نامه، تست‌های دوگزینه‌ای و تست‌های چهارگزینه‌ای کنکوری و یا تالیفی را در برمی‌گیرد.

درباره کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوری:

تسلط بر دروس اختصاصی و تست‌های کنکوری عربی نیازمند تمرین و تکرار است. کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوری مجموعه‌ای از درس‌نامه‌ها و تست‌های عربی سه پایه دهم، یازدهم و دوازهم را در اختیار شما قرار می‌دهد تا در مدت زمان کوتاه،‌ بهترین کیفیت مرور درسی را داشته باشید.

ساختار کتاب به این شکل است که در ابتدا هر بخش از درس‌نامه‌های یک پایه تحصیلی با توضیحات کامل قرار گرفته است. در میان هر مبحث درسی نیز سوالات دوگزینه‌ای برای تفهیم بیشتر مفاهیم و آشنایی شما با شیوه طرح تست وجود دارند. همچنین در پایان هر مبحث درسی،‌ بین 5 تا 7 تست که عمدتا تست‌های کنکورهای سراسری سال 98 به قبل هستند ارائه شده است. این کتاب به شما کمک می‌کند که بدون نیاز به کتب درسی،‌ مهم‌ترین مباحث کنکوری هر پایه تحصیلی را مرور کنید.

کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوری مناسب چه کسانی است؟

همه افرادی که قصد شرکت در کنکور سراسری رشته علوم انسانی را دارند،‌ مخاطب این کتاب هستند.
فهرست مطالب کتابپایه دهم
پایه یازدهم
پایه دوازدهم
ضمائم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی قواعد عربی انسانی – کنکوری | سید هادی هاشمی | انتشارات خیلی سبز