دسته‌بندی نشده · ژوئن 22, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی Grammar – کنکوری | حمید خزایی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب جیبی Grammar – کنکوریتسلط بر گرامر زبان انگلیسی یکی از مهم‌ترین مهارت‌هایی است که برای موفقیت در کنکور سراسری به آن نیاز دارید. کتاب جیبی Grammar – کنکوری نوشته حمید خزایی و حمیدرضا نوربخش ازجمله منابع بسیار کاربردی و کم‌حجم برای یادگیری و مرور گرامر است. با خواندن این کتاب می‌توانید آمادگی لازم را برای شرکت در آزمون‌های مدرسه و کنکور سراسری به‌دست آورید.

درباره کتاب جیبی Grammar – کنکوری

درس زبان انگلیسی نیاز به تمرین و تکرار دارد و برای آنکه بر همه بخش‌های آن مسلط شوید باید از کتب کمک درسی استفاده کنید. گرامر یکی از مهم‌ترین بخش‌های این درس است که با یادگیری تکنیک‌های آن درصد بالایی را در همه آزمون‌ها به دست خواهید آورد.

کتاب جیبی Grammar – کنکوری از مجموعه کتاب‌های جیبی خیلی سبز منبع بسیار خوبی برای مرور گرامر دروس انگلیسی متوسطه دوم، در کوتاه‌ترین زمان ممکن است. با مرور این کتاب از خواندن کتب درسی خود بی‌نیاز می‌شوید و مهارت‌های تست‌زنی در بخش گرامر را به‌خوبی می‌آموزید.

کتاب پیش‌رو در چند بخش تالیف شده است که بخش اول آن به درس‌نامه اختصاص دارد و به صورت خلاصه، گرامر همه دروس سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را به شما می‌آموزد. بخش‌های بعدی کتاب جیبی Grammar – کنکوری نیز به تست‌های آخر هر درس و ضمائم شامل گرامر در کلوز تست، تست‌های جامع و آزمون‌های تشریحی اختصاص دارد. با خواندن این کتاب کمک آموزشی در هر رشته تحصیلی که هستید، می‌توانید در کنکور به رتبه بسیار خوبی دست یابید.

کتاب جیبی Grammar – کنکوری برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان در همه پایه‌های تحصیلی می‌توانند از این کتاب استفاده کرده و برای شرکت در کنکور سراسری آماده شوند.
فهرست مطالب کتابپایه دهم
درس اول: Saving nuture
درس دوم: Wonder of creation
درس سوم: Value of Knowledge
درس چهارم: Traveling the word
پایه یازدهم
درس اول: Understanding people
درس دوم: A Healty Lifestyle
درس سوم: Art and Culture
پایه دوازدهم
درس اول: Sense of Appreciation
درس دوم: Look it up
درس سوم: Renewable Energy
ضمائم
Cloze
آزمون‌های جامع
پاسخ‌نامه تشریحی
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب جیبی Grammar – کنکوری | حمید خزایی | انتشارات خیلی سبز