دسته‌بندی نشده · مارس 18, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه | مارتین راین | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبهمارتین راین در کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه دو موش دم عصایی را به مهمانی صبحانه می‌برد. این دو برادر تصمیم دارند امشب زود بخوابند تا فردا به موقع بیدار شوند اما صدای پیانو زدن جناب نهنگ قرار است حسابی مزاحم آن‌ها بشود!

موضوع کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه:

موش کور از یان و هنری دعوت کرده تا صبحانه روز بعد را مهمان او باشند. برادرهای موش دم عصایی نمی‌توانند برای رسیدن صبح صبر کنند، به همین دلیل شعار همیشگی‌شان را می‌خوانند: «هر دو چشم‌ها را می‌بندیم و تا خود صبح می‌خوابیم!» اما مدت زیادی از به خواب رفتن آن‌ها نمی‌گذرد که صدای بلندی در خانه می‌پیچد: دیلینگ! دیرینگ! دیلینگ!

یان زودتر از خواب می‌پرد. به نظر او جناب نهنگ دریایی دارد با تمرین پیانو، خودش را برای کنسرت هفته بعد آماده می‌کند اما هنری اصلا موافق نیست! پس دو برادر راهی یک سفر شبانه می‌شوند تا دلیل سر و صدای عظیم را پیدا کنند. اگر شما هم مثل آن‌ها کنجکاو شدید و می‌خواهید جواب را پیدا کنید، پس کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه را از دست ندهید!

درباره مجموعه کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری:

به دنیای دو موش دم عصایی به نام‌های یان و هنری خیلی خوش آمدید! این دو برادر علاقه زیادی به قصه گفتن دارند و چون بهتر است که هر بچه‌ای قبل از خوابیدن یک داستان بشنود، تصمیم گرفتند ماجراهای خنده‌دار خود را برای شما تعریف کنند. امیدواریم از این ماجراهای جالب لذت ببرید و خوب بخوابید!

کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه مناسب چه کسانی است؟

کودکان 3 تا 7 ساله از شنیدن داستان‌های یان و هنری قبل از خواب لذت خواهند برد.

درباره مارتین راین بیشتر بدانیم:

مارتین راین (Martin Reinl) یک هنرمند آلمانی است که به دلیل مهارت خود در عروسک‌گردانی شهرت دارد. او همچنین یک طنزپرداز و جز گروه مدیریت شرکت bigSmile-Entertainment است که برای برنامه‌های تلویزیونی عروسک تولید می‌کند.

در بخشی از کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه می‌خوانیم:

امروز یکشنبه است. یان حسابی هیجان‌زده شده. آخر دوستشان موش کور فردا صبح او و هنری را برای صبحانه دعوت کرده است.
یان مدام از هنری می‌پرسد: «به نظرت فردا مربای تمشک جنگلی می‌خوریم؟ یا شاید مربای توت‌فرنگی؟ یا یک خوراکی دیگر؟ مثلاً مربای سیب‌زمینی شیرین!»

دوتایی با هم کلی می‌خندند و تصمیم می‌گیرند سریع بخوابند تا زودتر صبح بشود و به صبحانه برسند.
«هر دو چشم‌ها را می‌بندیم و تا خود صبح می‌خوابیم!»
یان و هنری زودتر از همیشه خوابشان می‌برد و می‌توانند تا فردا خواب ببینند.
البته اگر این صدا اجازه بدهد…
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب قصه‌های قبل از خواب یان و هنری: یکشنبه | مارتین راین | انتشارات پرتقال