دسته‌بندی نشده · فوریه 16, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: جغرافیای ایران – پایه دهم | شادی کاریان | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب ماجراهای من و درسام: جغرافیای ایران – پایه دهمکتاب ماجراهای من و درسام: جغرافیای ایران – پایه دهم نوشته‌ی شادی کاریان، حاوی درس‌نامه، نمونه سؤالات امتحانی و نمونه سؤالات آزمون‌های آزمایشی است که به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا این درس را بهتر بیاموزند و در آزمون‌ها نمره خوبی کسب کنند.

درباره‌ی کتاب ماجراهای من و درسام: جغرافیای ایران – پایه دهم:

مطالعه هر درسی ماجرای خاص خود را دارد. هر یک از کتاب‌های ماجراهای من و درسام نیز به یکی از این ماجراها مربوط است. هر چند ماجرای درس خواندن اغلب شرایط و نتایج گوناگونی دارد که از شادی و خوشی و نشاط تا غم و ناراحتی و خستگی قابل تغییر است ولی این کتاب ماجرای دیگری با خود دارد.

کتاب پیش رو، ایران را به خوبی به شما معرفی می‌کند، به همین دلیل هم نام آن را جغرافیای ایران نهاده‌اند. در این کتاب تلاش شده است تا حد امکان مطالب به زبانی ساده و روان ارائه شوند. در پایان هر درس سؤالات امتحانی مرتبط با همان درس و مشابه امتحانات پایانی در اختیارتان قرار داده شده تا شما بتوانید از آن‌ها به خوبی استفاده کنید. برخی از سؤالات فعالیت‌های کتاب در بخش سؤالات امتحانی آخر هر درس گنجانده شده و به آن‌ها پاسخ داده شده است.

جغرافیا بدون نقشه هیچ معنایی ندارد، پس به نقشه‌های کتاب به دقت نگاه کنید. در بخش پایانی کتاب در قسمت ضمائم، خلاصه درس‌های اول تا دهم و نکته‌های مشاوره‌ای مربوط به هر درس قرار داده شده است.

برای نیمسال اول و نیمسال دوم هم چندین آزمون استاندارد برایتان ارائه شده است تا با خیال آسوده سر جلسه امتحان بروید. این اثر یک کتاب آموزشی کامل و جمع‌وجور است که هم در طی سال تحصیلی و هم در روزهای پیش از امتحان به شما کمک می‌کند تا نتیجه‌ی خوبی به دست بیاورید.

کتاب ماجراهای من و درسام: جغرافیای ایران – پایه دهم برای چه کسانی مناسب است؟

دانش‌آموزان پایه دهم تمامی رشته‌ها مخاطبان این کتاب‌اند.
فهرست مطالب کتابدرس اول: جغرافیا، علمی برای زندگی بهتر
درس دوم: روش مطالعه و پژوهش در جغرافیا
درس سوم: موقعیت جغرافیایی ایران
درس چهارم: ناهمواری‌های ایران
درس پنجم: آب و هوای ایران
درس ششم: منابع آب ایران
آزمون نیم‌سال اول
پاسخ آزمون نیم‌سال اول
درس هفتم: ویژگی‌های جمعیت ایران
درس هشتم: تقسیمات کشوری ایران
درس نهم: سکونتگاه‌های ایران
درس دهم: توان‌های اقتصادی ایران
خلاصه درس‌ها
مشاوره شب امتحان
آزمون نیم‌سال دوم
پاسخ آزمون نیم‌سال دوم
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ماجراهای من و درسام: جغرافیای ایران – پایه دهم | شادی کاریان | انتشارات خیلی سبز