دسته‌بندی نشده · فوریه 17, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب مایا و مایسا | منصور محبی | انتشارات مهرآیش



معرفی کتاب مایا و مایسامنصور محبی در کتاب مایا و مایسا، ماجرای دو خواهر دو قلو را به تصویر می‌کشد که از نظر رفتاری بایکدیگر کاملا متفاوت هستند؛ مایا آرام و مهربان است اما مایسا بسیار بازیگوش و سرکش تا اینکه …

درباره‌ی کتاب مایا و مایسا:

مایا و مایسا هر دو کلاس سوم دبستان هستند و به دلیل شاغل بودن پدر و مادرشان، بیشتر وقت خود را با مادربزرگ می‌گذرانند. دو خواهر دوقلو از نظر رفتاری با یکدیگر فرق داشتند. مادربزرگ برای نوه بازیگوش خود خیلی غصه می‌خورد و نگران بود. او همیشه به مایسا یاد می‌داد که در صورت انجام کارهای نیک و پسندیده خداوند هم به او پاداش می‌دهد و عاقبت خوشی خواهد داشت، اما برای او این حرف‌ها معنایی نداشت. تا اینکه اتفاق شوکه‌کننده‌ای در طی داستان برای دو خواهر رخ می‌دهد و آن‌ها درس بزرگی می‌گیرند.

کتاب مایا و مایسا برای چه کسانی مناسب است؟

ماجرای این کتاب به کودکان 6 تا 8 سال می‌آموزد که هر کس در این دنیا کار بد و یا خوبی انجام دهد دیر یا زود نتیجه‌ی آن را می‌بیند. همچنین در این داستان اهمیت نماز نیز به طرز زیبایی بیان شده است.

در بخشی از کتاب مایا و مایسا می‌خوانیم:

یک روز مایا و مایسا خسته از مدرسه برگشته بودند. مادربزرگ روبه‌روی آن‌ها نشست و گفت: دخترای گلم شما الان نه ساله هستید و به سن تکلیف رسیده‌اید. شما هم می‌توانید مثل بزرگترها در اوقاتی که خدا مشخص کرده نماز بخوانید و به خدا نزدیک‌تر شوید، آن‌وقت خدا دعای شما را بهتر جواب می‌دهد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب مایا و مایسا | منصور محبی | انتشارات مهرآیش