دسته‌بندی نشده · فوریه 20, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب مبانی نظری سینما | سروش دشتی رحمت آبادی | انتشارات نویسندگان آزاد



معرفی کتاب مبانی نظری سینماکتاب مبانی نظری سینما نوشته‌ی سروش دشتی رحمت آبادی، کتاب دوازدهم از مجموعه 25 کتاب تخصصی ارشد هنر، با ارائه مجموعه سوالات سال‌های اخیر آزمون ورودی دوره‌های کارشناسی ارشد سینما به همراه پاسخنامه تستی آن‌ها، شما را یاری می‌کند تا بتوانید برای شرکت در این آزمون دانش لازم را به دست آورید و نتیجه‌ی مطلوب کسب کنید.

درباره رشته سینما:

رشته‌ سینما یکی از گرایشات هنر است و هدف آن تربیت افراد هنرمند در زمینه‌های سینمایی بوده که در 4 گرایش تدوین، فیلمنامه نویسی، کارگردانی و فیلمبرداری دسته‌بندی می‌شود. به دلیل استقبال زیادی که در سال‌های اخیر از این رشته به عمل آمده، این گرایش به یکی از اصلی‌ترین شاخه‌های علم هنر تبدیل شده است. این رشته در بیشتر دانشکده‌های هنر در دانشگاه‌های معتبر تدریس می‌شود.

درباره مجموعه تست‌های ارشد هنر:

این مجموعه کتاب‌های درسی و آموزشی توسط گروهی از نویسندگانِ متخصص تألیف گشته و از سوی انتشارات نویسندگان آزاد خدمت شما ارائه گردیده است. تلاش مولفین در هر یک از مجلدات این مجموعه بر آن بوده که با گردآوری تمام تست‌های مهم و کاربردیِ آزمون‌های کارشناسی ارشد هنر در سالیان اخیرِ، شما را از مراجعه به هر منبع دیگری بی‌نیاز سازند.

کتاب مبانی نظری سینما مناسب چه کسانی است؟

این کتاب می‌تواند برای تمامی متقاضیانی که در کنکور کارشناسی ارشد سینما شرکت می‌کنند، منبعی مناسب و کاربردی باشد.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب مبانی نظری سینما | سروش دشتی رحمت آبادی | انتشارات نویسندگان آزاد