دسته‌بندی نشده · می 13, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب میدونستم که تو از پسش بر میای | نانسی تیلمن | انتشارات آفرینش مهر



معرفی کتاب میدونستم که تو از پسش بر میایکتاب میدونستم که تو از پسش بر میای نوشته نانسی تیلمن اثری تاثیرگذار و انگیزشی برای کودکانی است که برای انجام کارهایشان به اعتمادبه‌نفس نیاز دارند. این اثر دوزبانه‌ی فارسی-انگلیسی، با تصاویر چشم‌نواز و جملات ادبی بسیار زیبا به کودکان کمک می‌کند تا در رویاپردازی و رسیدن به آرزوهایشان جسور و قدرتمند باشند.

درباره‌ی کتاب میدونستم که تو از پسش بر میای:

آرزوها به دنیای ما رنگ امید و شادی می‌بخشند. وقتی خواسته‌ای در دل داریم به شوق انجام دادنش بیدار می‌شویم و شب‌ها با فکر آن به خواب می‌رویم. اما گاهی این اشتیاق آنقدر بزرگ می‌شود که ما را می‌ترساند.

ترس اینکه شاید به آن نرسیم یا به اندازه کافی برای به دست آوردنش قدرتمند نباشیم، باعث می‌شود تا از تلاش کردن فرار کنیم. این ترس‌ها واقعیت ندارند. تو باید باور داشته باشی که یک آرزو هر چقدر هم دور یا رویایی باشد اما از توانایی‌هایت، قوی‌تر نیست و این خود تو هستی که آن آرزو را به اتاق کوچک زندگی‌ات دعوت می‌کنی.

کودکی دوران شوق و پرواز است و کودکان پرنده‌های کوچکی هستند که در آسمان زندگی پرمی‌گشایند. آن‌ها در این راه به حمایت و توجه نیاز دارند تا خسته، غمگین و ضعیف نشوند. کتاب میدونستم که تو از پسش بر میای (I knew you could do it) به بچه‌ها این پیام را می‌دهد که از انجام هیچ کاری مایوس نشوند و رویاهای خود را در مسیر زندگی دنبال نمایند.

این اثر هنری، به زیبایی دنیای کودکان تصویرگری شده است و با جملات لطیف و انگیزه‌بخش ذهن کودکان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نانسی تیلمن (Nancy Tillman) در این کتاب تلاش کرده تا با کودکان ارتباط برقرار کند و آن‌ها را در مسیر موفقیت همراهی کند.

کتاب میدونستم که تو از پسش بر میای مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 4 تا 8 سال که در برخی موقعیت‌ها اعتمادبه‌نفسشان را از دست می‌دهند یا کسانی که می‌خواهند یک کتاب زیبا و رویایی را به دو زبان بخوانند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب میدونستم که تو از پسش بر میای می‌خوانیم:

یکی دوجا به مشکل برخوردی ولی تو توانایی انجامش را داشتی، تو آتش زیر خاکستر، تو. پس وقتی در تنگنا و فشار قرار گرفتی، حواست باشه به خودت چی میگی آن برگ برندته. هیچوقت خودت را اسیر بایدها و نبایدها، ‌ای کاش‌ها و شایدها و آن افکار سمی نکن.

.Oh, you’ll be tumbled a battle or two… but you’ve got what it takes, you firecracker, you
So when you get caught in the bramble and thicket, watch what you say to yourself-that’s the ticket
Don’t get hung up in the should’ves and oughts and what ifs and could’ves and those thinky thoughts
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب میدونستم که تو از پسش بر میای | نانسی تیلمن | انتشارات آفرینش مهر