دسته‌بندی نشده · فوریه 25, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه) | جین اکانر | انتشارات آرمان رشد



معرفی کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه)کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه) نوشته‌ی جین اکانر، در قالب داستانی آموزنده، کودکان را با ویژگی‌های منحصر به فرد خورشید، ماه و ستارگان آشنا می‌کند.

درباره‌ی کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه):

در این کتاب با ماجرای دیگری از نانسی آشنا می‌شوید که به همراه مادر، پدر و جوجو (خواهر کوچکش) می‌خواهند شبی را در حیاط و چادر بگذرانند تا بتوانند ستاره‌ها را تماشا کنند.

در این ماجراجویی جذاب، جوجو سوالات زیادی در مورد ستارگان از نانسی می‌پرسد، آیا خورشید ستاره است؟ چرا وقتی به صورت مستقیم به آن نگاه می‌کنیم، چشمانمان می‌سوزد؟ و سوالات بسیار دیگر. نانسی هم کاملا علمی و باحوصله به تمام کنجکاوی‌های خواهرش پاسخ می‌دهد.

پس با اتفاقات جالب و آموزنده‌ی کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه) (Fancy Nancy: Stellar Stargazer) همراه شوید و از خواندنش و دیدن تصاویر زیبای آن لذت ببرید.

درباره مجموعه نانسی:

این مجموعه با اطلاعاتی که به شما ارائه می‌دهد کمک می‌کند تا مسیری هدفمند در جهت استاندارد کردن تربیت کودک خود داشته باشید. سازمان بهداشت جهانی، استانداردهایی را برای پرورش کودکان تعیین کرده است که مجموعه نانسی بر این اساس تألیف شده. کودک می‌تواند این کتاب‌ها را به عنوان کتاب داستان بخواند و حتی والدین و یا معلمان می‌توانند ماجراهای هر داستان را به صورت عملی به تصویر بکشند.

کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه) برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 9 سال بسیار آموزنده و هیجان‌انگیز است و آن‌ها را با شگفتی‌های آسمان آشنا می‌کند.

با جین اکانر بیشتر آشنا شویم:

جِین اُکانِر (Jane O’Connor) در شمال غربی نیویورک متولد شد و در همانجا به تحصیل و کار پرداخت. او پس از فارغ‌التحصیلی به شهر خود برگشت و فعالیت در حوزه نشر را شروع کرد. جین بیشتر از شصت کتاب کودک به نگارش درآورده که هفت عنوان از مجموعه نانسی وی جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌روند.

در بخشی از کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه) می‌خوانیم:

روی ماه در حال جستجو بودیم. آنجا فقط سنگ و مه دیدیم و همه‌چیز اطرافمان قهوه‌ای و خاکستری بود. من هیچ‌کدام از این دو رنگ را دوست ندارم. آن‌ها رنگ‌های مورد علاقه من نیستند. به جوجوی فضانورد گفتم: به نظرت اینجا خیلی تاریک و زشت نیست؟
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب نانسی ستاره شناس (سفر به ماه) | جین اکانر | انتشارات آرمان رشد