دسته‌بندی نشده · آوریل 26, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم | سید علی موسوی | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سومآیا شما هم باور دارید که می‌توان، با آموزش و تمرین، هوش را تقویت کرد؟ کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم شامل تمرین‌هایی برای تقویت هوش‌های چندگانه و همچنین بالا بردن قدرت تمرکز و حافظه برای دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی است.

درباره‌ی کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم:

تا چندین سال پیش، مردم معتقد بودند که توانایی‌های ذهنی، مانند هوش، تغییرپذیر نیست و اگر کسی باهوش به دنیا نیاید، نمی‌تواند با تمرین هوش خود را تقویت کند. به عبارت دیگر، آن‌ها معتقد بودند که قدرت ذهنی امری ارثی است که ما در هنگام تولد آن را همراه خود داریم. اما امروزه دیگر به ما ثابت شده است که هوش را هم می‌توان مانند سایر توانایی‌ها با تمرین تقویت کرد.

علاوه بر این، امروزه تعریف هوش هم گسترش پیدا کرده است. در گذشته، مردم فقط کسانی را باهوش می‌دانستند که در درس ریاضی قوی بودند. اما امروزه ما دیگر می‌توانیم، علاوه بر هوش منطقی _ ریاضی، از هوش کلامی، موسیقیایی، جنبشی، درون‌فردی و… نیز نام ببریم. حالا، مجموعه‌کتاب‌های هوش مالتیپل قرار است به کودکان در تقویت هشت نوع هوش و همچنین قدرت تمرکز و حافظه یاری برسانند.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم برای مخاطبان مقطع سوم ابتدایی تهیه شده است و قصد دارد با تمرین‌هایی جذاب به کودکان در تقویت مهارت‌هایشان کمک کند.

حواستان باشد که اگر نتوانستید خودتان به پاسخ درست برسید، می‌توانید به کمک پاسخ‌های تشریحی جواب درست را یاد بگیرید و به این شکل نیز مهارت‌های خود را تقویت کنید.

کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب حاضر مناسب تقویت هوش‌های چندگانه‌ی دانش‌آموزان مقطع سوم ابتدایی است.
فهرست مطالب کتابفصل اول: هوش و استعداد کلامی – مهارت‌های زبانی
فصل دوم: هوش و استعداد عددی – منطقی
فصل سوم: تجسم فضایی
فصل چهارم: حافظه
فصل پنجم: هوش موسیقیایی
فصل ششم: هوش بین‌فردی
فصل هفتم: دقت و تمرکز
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب هوش مالتیپل تیزهوشان سوم | سید علی موسوی | انتشارات خیلی سبز