دسته‌بندی نشده · فوریه 24, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! | بریتا تکنت راپ | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم!چطور می‌شود بدون بیدار کردن یک ببر از کنار او رد شد؟ بریتا تکنت راپ که برای کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! جایزه بهترین کتاب مصور سال 2018 آلمان را به دست آورده، به روشی زیبا این سوال را پاسخ می‌دهد و کودک را با قصه همراه می‌کند.

درباره کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم:

خانم ببر خوابش برده، مثل بقیه حیوانات که هر روز می‌خوابند و استراحت می‌کنند. اما مشکل اینجاست که ببر قصه ما، دقیقاً در جایی خوابیده که محل عبور دوستانش است و آن‌ها نمی‌توانند بدون بیدار کردن ببر به راهشان ادامه بدهند. روباه، قورباغه، لاک‌پشت، موش و لک‌لک که می‌خواهند به مهمانی بروند یک عالم هدیه، بادکنک و روبان هم با خودشان آوردند که رد شدن را سخت‌تر می‌کند. به نظر شما آن‌ها چطور می‌توانند این مشکل را حل کنند؟

هیس! ببر را بیدار نکنیم! (Don’t wake up Tiger) یک کتاب مصور و سرگرم‌کننده با تصاویری رنگارنگ است. مواجهه این گروه دوستان با یک مشکل به داستانی جذاب منجر شده که دوست دارید بعد از تمام شدن، دوباره آن را بخوانید!

کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم مناسب چه کسانی است؟

این داستان سرگرم‌کننده فکر کودک را به چالش می‌کشد و از او می‌خواهد تا راهی برای حل مسئله پیدا کند. اگر کودک شما 3 تا 7 سال دارد و قصد دارید کتابی مناسب برای او تهیه کنید، ما این کتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

با بریتا تکنت راپ بیشتر آشنا شویم:

بریتا تکنت راپ (Britta Teckentrup) نویسنده کودک آلمانی و خالق بیش از چهل کتاب است. آثار او به بیست زبان دنیا ترجمه شده‌اند و تصویرگری‌های او را می‌توان در مجلات و لوازم‌خانگی، لباس و بسته‌بندی محصولات مختلف دید.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب هیس! ببر را بیدار نکنیم! | بریتا تکنت راپ | انتشارات پرتقال