دسته‌بندی نشده · ژوئن 22, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) | گروه نویسندگان | انتشارات خیلی سبز



معرفی کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)آیا شما هم در حال تلاش برای رقابت و قبولی در کنکور سراسری هستید و می‌خواهید بهترین نتیجه را بگیرید؟ کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) بهترین منبع برای یادگیری، مرور و ارزیابی شماست که با 12 دوره نمونه سوالات کنکور سراسری از سال 1395 تا 1400 شما را برای موفقیت بیشتر در این آزمون آماده می‌کند. پاسخ‌نامه‌ی تشریحی این کتاب در جلد دیگری منتشر شده است.

درباره کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال)

آیا نگران موفقیت در کنکور سراسری هستید؟ یا می‌خواهید جزو نفرات برتر این آزمون باشید و از دیگر رقبا پیشی بگیرید؟ کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) خیلی سبز بهترین منبع کمک آموزشی برای شماست که به‌خوبی کمک می‌کند نتیجه دلخواهتان را در کنکور سراسری به دست آورید. همه آزمون‌های کنکور در این کتاب با کتب درسی نظام جدید مطابقت داده شده و به‌طور ویژه برای داوطلبان کنکور سراسری رشته علوم انسانی طراحی و تالیف شده است.

در پایان هر آزمون نیز پاسخ‌نامه کلیدی وجود دارد که امکان ارزیابی و بررسی درصدهای هر درس را برای شما فراهم می‌کند. باید بدانید که انتشارات خیلی سبز جلد دیگری از این کتاب را منتشر کرده‌ است که پاسخ‌نامه تشریحی همه آزمون‌ها را در برمی‌گیرد و به کمک آن می‌توانید به بهترین شکل ممکن کار تحلیل آزمون را انجام دهید.

کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) برای چه کسانی مناسب است؟

همه داوطلبان کنکور سراسری رشته علوم انسانی می‌توانند برای موفقیت در کنکور، از این کتاب استفاده کنند.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب چند کنکور رشته انسانی (جلد سوال) | گروه نویسندگان | انتشارات خیلی سبز