دسته‌بندی نشده · فوریه 25, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است؟ | سنجانا کاپور | دانش نگاران برنا



معرفی کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است؟سنجانا کاپور در کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است؟ ماجرای خواهر و برادری را به تصویر می‌کشد که با یکدیگر رابطه‌ی خیلی خوبی دارند و همدیگر را دوست دارند اما روزی یکی از آن‌ها رفتارهای عجیب و غریب از خود نشان می‌دهد. به نظر شما چه اتفاقی افتاده است؟

درباره‌ی کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است:

سانجا و خواهر کوچکش مدام در حال بازی کردن با یکدیگر هستند. آن‌ها شوخی می‌کنند، می‌خندند و کلی خوشحالند. اما پس از گذشت زمانی دیگر چیزی برای سانجا خنده‌دار نیست و با خواهرش رفتاری متفاوت دارد. هیولایی بزرگ تمام انرژی‌های خوب را از او گرفته و به جایش احساس ضعف، خستگی و خشم را به جای گذاشته است.

هدف اصلی کتاب حاضر آشنا کردن کودکان با احساس افسردگی و ناراحتی است؛ گاهی کودکان هم دچار این مشکلات می‌شوند که باید توسط والدین و یا پزشکان درمان شوند.

درباره‌ی مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من»:

این مجموعه با به تصویر کشیدن موضوعات بسیار متنوع و جذاب، قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند. از خصوصیات بارز مجموعه حاضر این است که با استفاده از تصاویرشان می‌توانید داستان را برای کودک خود تعریف کنید و یا از او بخواهید تا با نگاه کردن به تصاویر و بهره‌گیری از قوه‌ی تخیلش داستان را از زبان خودش برایتان تعریف کند.

در هنگام مطالعه‌ی کتاب‌های این مجموعه حتماً از کودک خود در مورد تصاویر سوال بپرسید و تخیلش را به چالش بکشید تا تقویت شود. با مجموعه «کتاب‌های تصویری داستان من» لحظه‌هایی شیرین برای کودکانتان به ارمغان آورید.

کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است برای چه کسانی مناسب است؟

سنجانا کاپور (Sanjana Kapur) داستان این کتاب را برای کودکان 8 تا 10 به نگارش درآورده است و به آن‌ها یاد می‌دهد که گاهی خودشان و یا اطرافیانش دچار ناراحتی‌های موقت و رنج‌های ناپایدار می‌شوند.

در بخشی از کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است می‌خوانیم:

چیرو و سانجا تمام وقتشان را صرف بازی می‌کردند. آن‌ها فضای خالی زیر پله را می‌گشتند و کشف می‌کردند. سپس با موجودات خیالی روی درخت میوه‌ی درون حیاط پشتی خانه، می‌جنگیدند.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب چه کسی لبخند سانجا را دزدیده است؟ | سنجانا کاپور | دانش نگاران برنا