دسته‌بندی نشده · ژوئن 10, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب کار E-KIDS سطح دو | سپیده ذاکری | موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران



معرفی کتاب کار E-KIDS سطح دودر کتاب کار E-KIDS سطح دو نوشته‌ی سپیده ذاکری، تمرین‌های گوناگونی برای کار با ضروری‌ترین نرم‌افزارهای سیستم عامل ویندوز، طراحی شده است. این تمرین‌ها باعث ماندگاری آموزش فناوری در ذهن کودکان می‌شود.

درباره‌ی کتاب کار E-KIDS سطح دو:

کتاب کار E-KIDS سطح دو از چهار فصل بسیار کاربردی تشکیل شده است. کودکان و نوجوانان با انجام تمرین‌های گوناگون هر فصل، به شکلی ساده و جذاب، آموزش‌های استفاده از ضروری‌ترین و کارآمد‌ترین نرم‌افزارهای محیط ویندوز را فرا می‌گیرند.

فصل اول کتاب تمرین‌هایی را دربرمی‌گیرد که به آموزش مبانی نرم‌افزار ورد کمک می‌کند. مخاطب با انجام این تمرین‌ها پایه‌ترین مهارت‌ها از تعریف یک پروژه در ورد تا خروجی گرفتن از پروژه را می‌آموزد. فصل دوم کتاب روی نرم‌افزار اکسل تمرکز می‌کند و مخاطب را با کاربرد منوها و کلید‌های میانبر و دیگر امکانات این نرم‌افزار آشنا می‌کند. فصل چهارم کتاب شامل تمرین‌های ساده‌ای است که به صورت گام به گام، مهارت‌های استفاده از نرم‌افزار پاورپوینت را آموزش می‌دهد. و فصل پایانی شامل مباحثی درباره‌ی اینترنت و استفاده از آن است. کودک در این فصل با مفاهیم پایه‌ای اینترنت، بزرگترین شرکت‌های ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنت، انواع مرورگرها و… آشنا می‌شود.

در کتاب دو جلدی e-kids 1,2 که سپیده ذاکری پیش از این منتشر کرده بود، مفاهیم بنیادی و مهارت‌های ضروری و کارآمد استفاده از اینترنت و آشنایی با محیط ویندوز و کار با نرم‌‍‌افزارها به طور مفصل، مطرح شده‌بود. کتاب کار E-KIDS سطح دو، یک کتاب کار است که انجام تمرین‌های آن می‌تواند آموزش‌های کتاب‌های پیشین را کامل کند.

کتاب کار E-KIDS سطح دو برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 ساله که به دنبال آموزش پایه‌ای‌ترین مهارت‌های فناوری هستند، می‌توانند مخاطب این کتاب کاربردی و آموزشی باشند.
فهرست مطالب کتابمقدمه ناشر
مقدمه مؤلف
مهارت اول: نرم‌افزار WORD
مهارت دوم: نرم‌افزار EXCEL
مهارت سوم: نرم‌افزار POWERPOINT
مهارت چهارم: اینترنت
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب کار E-KIDS سطح دو | سپیده ذاکری | موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران