دسته‌بندی نشده · ژوئن 10, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب کار E-KIDS سطح یک | سپیده ذاکری | موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران



معرفی کتاب کار E-KIDS سطح یککتاب کار E-KIDS سطح یک نوشته‌ی سپیده ذاکری، تمرین‌های مختلفی از مباحث مربوط به فناوری اطلاعات و آشنایی با سیستم‌عامل ویندوز را دربرمی‌گیرد. این تمرین‌ها راه را برای آموزش مبانی فناوری به کودکان هموار می‌کند.

درباره‌ی کتاب کار E-KIDS سطح یک:

امروزه ما در جهانی زندگی می‌کنیم که آگاهی و کسب دانش در حوزه‌ی فناوری ضروری است. چرا که مهم‌ترین راه ما برای ورود به هر تخصصی از گستره‌ی امکانات فناوری و اینترنت می‌گذرد. بنابراین لازم است که تمام کودکان از سنین کم مهارت‌های استفاده از فناوری را بیاموزند.

کتاب کار E-KIDS سطح یک شامل سه فصل بسیار کاربردی است. کودکان با انجام تمرین‌های گوناگون هر فصل، به شکلی ساده و جذاب، آموزش‌های استفاده از کامپیوتر و اینترنت را فرا می‌گیرند. این تمرین‌ها به ماندگاری بیشتر آموزش‌ها کمک می‌کنند. فصل اول کتاب مباحثی درباره‌ی مبانی فناوری اطلاعات را در اختیار کودکان می‌گذارد. در فصل دوم تمرین‌هایی برای آموزش نکات اولیه‌ی آشنایی با ویندوز 10 طراحی شده و فصل آخر به آموزش امکانات نرم‌افزار نقاشی (paint) اختصاص داده شده است.

سپیده ذاکری چندی پیش مجموعه‌ای دو جلدی منتشر کرد به نام e-kids 1,2 که در آن اولین مهارت‌ها برای کار با اینترنت، محیط ویندوز و تعدادی از نرم‌افزارهای کاربردی را شرح داده بود. کتاب کار E-KIDS سطح یک مکملی بر مجموعه‌ی آموزشی پیشین است.

کتاب کار E-KIDS سطح یک برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان 6 تا 12 سال مخاطب این کتاب کاربردی و آموزشی هستند.
فهرست مطالب کتابمقدمه ناشر
سخن مؤلف
فناوری اطلاعات
سیستم‌ عامل ویندوز 10
نرم‌افزار نقاشی (PAINT)
ادامه فهرستمشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب کار E-KIDS سطح یک | سپیده ذاکری | موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران