دسته‌بندی نشده · آوریل 8, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب کفش بازی | کلر ژوبرت | انتشارات سروش



معرفی کتاب کفش بازیکلر ژوبرت در کتاب کفش بازی در قالب داستانی فانتزی ماجرای دخترکی را ترسیم می‌کند که بچه‌موش‌ها کفش‌هایش را برداشته‌اند! این داستان سرگرم‌کننده به تقویت قوه‌ی تخیل کودکان کمک خواهد کرد و آن‌ها را به سرزمینی رویا و فانتزی خواهد برد.

درباره کتاب کفش بازی:

بچه‌موش‌ها انگار شوخی‌شان گرفته! کفش‌های دخترک کتاب کفش‌بازی (The Shoe Game) را برداشته‌اند و هیچ خبری هم از آن‌ها نیست. دخترک کفش‌هایش را می‌خواهد، اما آن‌ها کجا هستند؟ کلر ژوبرت (Claire Jobert) در داستان پیش‌رو دست کودکان را با خود می‌گیرد، ‌با آن‌ها همراه می‌شود و به سرزمین رویاها سفر می‌کند. همراهانِ او در این مسیر رودخانه، لاک‌پشت، پرندگان و دیگر حیوانات هستند.

خود را برای سفر به سرزمینی جادویی همراه کنید؛ با این اثر تجربه‌ی متفاوتی برایتان رقم خواهد خورد و شیرینی آن تا مدت‌ها پس از مطالعه بر جانتان خواهد نشست. بیشتر از این تعلل نکنید؛ این شما و این کتابی سرگرم‌کننده، همراه با تصاویری زیبا و جادویی…

کتاب کفش بازی مناسب چه کسانی است؟

کلر ژوبرت کتاب کفش بازی را برای کودکان 6 تا 8 سال به نگارش درآورده است.

با کلر ژوبرت بیشتر آشنا شویم:

کلر ژوبرت در سال 1961 در پاریس از مادری پزشک و پدری نقاش به دنیا آمد. او ایام کودکی خود را در شهر پاریس زندگی کرد و زمانی که تنها 19 سال داشت مسلمان شد و از سال 1362 با همسر ایرانی خود برای همیشه به این کشور آمد. او فوق لیسانس فلسفه و حکمت اسلامی دارد و از میان آثار وی می‌توان به مواردی مانند آن عزیز خدا، افسانه نقاش چهره‌ها، آش مشکل‌گشا، آش بلوط، آرزوی زنبورک و… اشاره کرد..

در بخشی از کتاب کفش بازی می‌خوانیم:

آفرین بچه موش‌ها!
ولی دفعه‌ی بعد، اگر خواستید چیزی بردارید، اجازه بگیرید!
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب کفش بازی | کلر ژوبرت | انتشارات سروش