دسته‌بندی نشده · آوریل 3, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور! | رایان تی. هیگینز | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور!کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور! از رایان تی. هیگینز داستان اولین روز پنلوپه، یک دایناسور تی رکس در مدرسه است. او نمی‌تواند برای آشنایی با همکلاسی‌هایش صبر کند اما دوستی با انسان‌ها وقتی خیلی خوشمزه هستند سخت است! این اثر آموزنده توانسته جایزه Flicker Tale را برای بهترین کتاب کودک در سال 2020 کسب کند.

درباره کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور:

آیا یک دایناسور می‌تواند با انسان‌ها دوست شود؟ احتمالا نه، مخصوصا اگر علاقه داشته باشد آن‌ها را بخورد! پنلوپه یک بچه دایناسور در مدرسه آدم‌هاست که نمی‌تواند دوست جدید پیدا کند چون همه از او می‌ترسند. پنلوپه که از این وضعیت ناراحت است، به دنبال راهی برای حل مشکلش می‌گردد و در این راه درس‌های زیادی را می‌آموزد…

رایان تی. هیگینز (Ryan T. Higgins) نویسنده پرفروش ادبیات کودک و نوجوان در کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور! (We Don’t Eat Our Classmates) به کودکان آموزش می‌دهد تا زمانی که در موقعیت افراد دیگری قرار نگیرند، نمی‌توانند او را قضاوت کنند و از آن‌ها می‌خواهد برای پیدا کردن دوست خوب صبور باشند.

افتخارات و جوایز کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور:

– نامزد جایزه گودریدز برای بهترین کتاب تصویری در سال 2018
– نامزد جایزه شارلوت زولوتو در سال 2019
– برنده جایزه کتاب کودکان Flicker Tale در سال 2020
– نامزد جایزه Monarch در سال 2020

نکوداشت‌های کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور:

– با این داستان حسابی خواهید خندید! (School Library Journal)
– هیگینز خیلی خوب می‌داند چطور حیوانات بزرگ و ترسناک را خنده دار و دوست داشتنی نمایش دهد! – (The New York Times Book Review)

کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این اثر آموزنده و جذاب به کودکان 3 تا 7 سال پیشنهاد می‌شود.

با رایان تی. هیگینز بیشتر آشنا شویم:

رایان تی. هیگینز (Ryan T. Higgins) نویسنده و تصویرگر پرفروش نیویورک‌تایمز است. او از چهار سالگی کشیدن کاریکاتور و تصویرگری را آغاز کرد و در ایران با مجموعه بروس خرس عصبانی و کتاب ساکت باشید شناخته می‌شود.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب ھمکلاسی‌ات را نخور! | رایان تی. هیگینز | انتشارات پرتقال