دسته‌بندی نشده · فوریه 23, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب یک هیولا اینجاست! | تام فلچر | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب یک هیولا اینجاست!آماده‌اید تا یک هیولای پرسروصدا را از داستان بیرون بیندازید؟ تام فلچر در کتاب یک هیولا اینجاست! از کودکان کمک می‌گیرد تا به او در انجام یک مأموریت ترسناک کمک کنند و این ماجراجویی را به زبان طنز توضیح می‌دهد. اثری جذاب که کودکان به آن برمی‌گردند و داستان را بارها می‌خوانند!

درباره کتاب یک هیولا اینجاست:

یک هیولا به این کتاب حمله کرده است! به نظر آزاری ندارد اما نه … دارد صفحه‌های کتاب را پاره می‌کند! کمکم کنید، چطور می‌توانیم جلوی او را بگیریم؟

کتاب یک هیولا اینجاست (There’s a Monster in Your Book) یک اثر تعاملی است و خواننده را در روند داستان درگیر می‌کند. نویسنده آثار تعاملی دستورالعمل‌هایی به خواننده می‌دهد مثل کتاب را بچرخان! پای هیولا را غلغلک بده! به او فوت کن یا صفحه را کج بگیر تا هیولا از آن بیفتد بیرون! نتیجه این روش خلق یک نمایش است که برای کودک تجربه‌ای لذت‌بخش است. علاوه بر این استفاده از رنگ‌های شاد، فونت ساده و تصاویر زیبا توجه کودک را به‌راحتی جلب می‌کند، به حدی که شاید ترجیح دهد هیولا را برای خودش نگه دارد!

کتاب یک هیولا اینجاست مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 3 تا 7 سال از مطالعه این داستان مصور لذت خواهند برد.

درباره تام فلچر بیشتر بدانیم:

تام فلچر (Tom Fletcher) یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین نویسندگان کودک بریتانیا است. او آثار متعددی را منتشر کرده است و طرفدارانی از سرتاسر جهان دارد. تا به امروز کتاب‌های فلچر به سی و سه زبان ترجمه شده‌اند و بیش از 2.5 میلیون نسخه از کتاب‌هایش را تنها در بریتانیا فروخته است. وی همچنین به عنوان یک موسیقی‌دان در رسانه‌های اجتماعی فعال است و ویدئوهای او را می‌توانید در فضای مجازی مشاهده کنید.
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب یک هیولا اینجاست! | تام فلچر | انتشارات پرتقال