دسته‌بندی نشده · فوریه 22, 2022 0

معرفی و دانلود PDF کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش | مک بارنت | انتشارات پرتقال



معرفی کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موشاگر یک روز گرگ واقعاً ما را بخورد چه اتفاقی می‌افتد؟ مک بارنت در کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش به ما نشان می‌دهد که بلعیده شدن همیشه به معنی خورده شدن نیست. این اثر خیالی درباره اردک و موشی است که درون شکم یک گرگ زندگی می‌کنند و جایزه Zilveren Griffel آلمان را در سال 2019 برای نویسنده به ارمغان آورده است.

درباره کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش:

مک بارنت دست به خلق داستانی زده که احتمالاً در آینده به افسانه تبدیل شود. داستانی درباره یک موش و یک اردک که درون شکم یک گرگ زندگی می‌کنند! نترسید، جای آن‌ها امن است. راستش را بخواهید خیلی بیشتر از زندگی‌ای که قبلاً داشتند به آن‌ها خوش می‌گذرد. حالا یک میز غذاخوری، تخت، شمع‌های مومی و یک فضای بزرگ برای جست‌وخیز و بازی وجود دارد و هیچ خطری این دو نفر را تهدید نمی‌کند. می‌پرسید پس گرگ چی؟ مگر او از این موضوع خبر ندارد؟ خب این همان چیزی است که کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش (The Wolf The Duck & The Mouse) می‌خواهد برایتان بگوید. پس قبل از هر چیز کنار پدر و مادرتان بنشینید، یک پتوی گرم بغل کنید و با احتیاط صفحات کتاب را ورق بزنید…

نکوداشت‌های کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش:

– داستانی خنده‌دار درباره اینکه چگونه از فاجعه بیشترین استفاده را ببریم! (روزنامه The Herald)
– چه کسی درون تاریکی شکم گرگ شمع روشن نمی‌کند؟ (گاردین)
– شاید فکر کنید با داستانی بی‌معنی روبه‌رو هستید، اما این موش و اردک درسی برای یاد دادن به ما دارند: در سخت‌ترین شرایط هم برای نجات خودتان تلاش کنید. (Booksniffer)

کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش مناسب چه کسانی است؟

گروه سنی 3 تا 7 سال مخاطب اصلی این کتاب هستند اما مانند بقیه آثار مک بارنت، بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های طنز و حیوانات هم از مطالعه آن لذت خواهند برد.

با مک بارنت بیشتر آشنا شویم:

مک بارنت (Mac Barnett) نویسنده آمریکایی است که شهرتی جهانی دارد. او به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین نویسنده‌های نیویورک‌تایمز شناخته می‌شود و جوایز مختلفی مانند کالدکات را به دست آورده است. از کتاب‌های بارنت که به فارسی برگردانده شده‌اند می‌توان به «آن پایین چه خبر است؟»، «مجموعه دوتا خفن» و مجموعه «بچه جاسوس» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش می‌خوانیم:

غذای خوشمزه‌ای بود.
موش پرسید: «از کجا مربا گیر آوردی؟ همین‌طور سفره؟»
اردک تکه نان برشته‌ای را خرت‌خرت خورد و گفت: «باورت نمی‌شود چه چیزهایی می‌شود توی شکم گرگ پیدا کرد».
موش جواب داد: «چه جالب!».
اردک گفت: «اینجا خانه‌ام است».
«اینجا زندگی می‌کنی؟»
«زندگی خوبی دارم. شاید گرگ قورتم داده باشد، ولی خیال خورده شدن ندارم».
مشخصات کتاب الکترونیکقیمت نسخه الکترونیک





معرفی و دانلود PDF کتاب یک گرگ، یک اردک، یک موش | مک بارنت | انتشارات پرتقال