دسته‌بندی نشده · فوریه 17, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب: روشی ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیت | دارن هاردی | انتشارات جیحون



معرفی خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب: روشی ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیتخلاصه کتاب صوتی اثر مرکب از دارن هاردی یکی از کلاسیک‌های ژانر موفقیت و خودسازی است که آموزه‌های مطرح در آن تاکنون مخاطبین بسیاری را به سوی کامیابی در عرصه‌های گوناگون زندگی سوق داده است. لازم به ذکر است که اثر حاضر یکی از پرفروش‌ترین عناوین نیویورک تایمز و آمازون به شمار می‌رود.

درباره خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب:

کافی است نگاهی گذرا به عناوین موجود در بازار نشر بیندازید تا ببینید بیشتر کتاب‌هایی که سالانه در کشور به انتشار می‌رسند متعلق به حوزه‌ی موفقیت و خودیاری‌اند. با این حال باید اذعان داشت که کمیت و کیفیت در میان این دسته از آثار رابطه‌ای معکوس با یکدیگر دارند؛ به عبارتی، تعداد آثار حوزه‌ی خودسازی و موفقیت بالاست، اما کیفیت اغلب آنان نازل و سطحی است. در چنین شرایطی است که به ارزش آثاری چون اثر مرکب (The Compound Effect) پی می‌بریم؛ کتابی پرطرفدار که از زمان انتشار در سال 2010 تا به امروز، نه تنها از محبوبیتش کاسته نشده، بلکه مدام بر تعداد دوست‌دارانش افزوده شده است.

دارن هاردی در کتاب اثر مرکب راه‌های نیل به موفقیت در امور شخصی و شغلی را با زبانی ساده و طنزآمیز بیان داشته است. صمیمیت کتاب که ناشی از لحن گرم اثر است، سبب شده که آموزه‌های آن به دل طیف وسیعی از خوانندگان و شنوندگان کتاب بنشیند. علاوه بر این، زندگی خود نویسنده که سرشار از موفقیت و کامیابی در عرصه‌های گوناگون است، دلیلی به دست می‌دهد برای اینکه با خاطری آسوده به هاردی و گفته‌هایش اطمینان کنیم و تکنیک‌هایی را که در کتاب اثر مرکب گوشزد کرده، در زندگی روزمره‌ی خود به کار ببندیم.

همانطور که پیشتر گفتیم، کتاب اثر مرکب نخستین بار در سال 2010 به انتشار رسید. از آن زمان تا امروز ترجمه‌های مختلفی از این اثر در زبان فارسی صورت گرفته؛ با این حال ممکن است برخی از شما به علت مشغله‌های گوناگون هنوز این فرصت را پیدا نکرده باشید که تمام کتاب را مطالعه کنید. خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب که اکنون در دست دارید دقیقاً برای رفع همین اشکال تهیه شده است. دادبه دادمهر با چکیده کردن مهم‌ترین مطالب موجود در کتاب اثر مرکب، توصیه‌های موفقیت دارن هاردی را به شکلی موجز و مختصر درآورده و در اختیار شما گذاشته است.

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب ذیل مجموعه‌ای با عنوان «صد خلاصه برتر» به انتشار می‌رسد. گویندگی اثر برای تهیه‌ی نسخه‌ی صوتی بر عهده‌ی کامبیز خلیلی بوده؛ کتاب در شش فصل تنظیم شده و مدت زمان آن 110 دقیقه می‌باشد. امید داریم که با تهیه‌ و مطالعه‌ی نسخه‌ی خلاصه‌شده‌ی شاهکار دارن هاردی، حرکت به سوی موفقیت را از همین امروز آغاز کنید.

افتخارات خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب:

– از پرفروش‌ترین آثار آمازون
– از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز
– حضور در فهرستِ «کتاب‌هایی که زندگی‌تان را دگرگون خواهند کرد»

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب:

– در حوزه‌ی خودسازی یک کتاب مقدس است! (David Bach)
– گنجینه‌ای مملو از ایده‌های درخشان. (Brian Tracy)
– ساده و سرراست و اثرگذار. (Donny Deutsch)

خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار حوزه‌ی خودیاری و خودسازی، مخاطبین اصلی دارن هاردی در این کتاب صوتی‌اند.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

دارن هاردی (Darren Hardy) کارآفرینی مشهور و نویسنده‌ای پرفروش است که در سن 18 سالگی موفق شد به درآمدی بالغ‌ بر یک‌ میلیون دلار در سال برسد! هاردی که اشتغلات تجاری خود را از دوران نوجوانی آغاز کرده بود، در سال 2007 مجله‌‌ای به نام موفقیت راه‌اندازی کرد. او در بیست‌وهفت‌سالگی مالک شرکتی با درآمد سالانه 50 میلیون دلار بود. هاردی تا امروز هزاران کارآفرین را به سوی سوددهی و موفقیت‌های بزرگ راهنمایی کرده و به بسیاری از شرکت‌ها و موسسه‌های مشهور مشاوره‌ی مالی داده است. برخی از مهم‌ترین آثار وی عبارتند از: «اثر مرکب، بهترین سال زندگی تو، تغییر بزرگ، صد سال خردمندی، استثنا باشید!»

جملات برگزیده خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب:

– تو چیزی را در زندگی به دست می‌آوری که خودت خلقش می‌کنی.
– زندگی‌ای که نصیبمان می‌شود صرفاً حاصل جمع انتخاب‌هایی است که می‌کنیم.
– به این فکر کن: در زندگی‌ات هر چیزی به این دلیل وجود دارد که تو ابتدا انتخابی درباره‌ی چیزی کرده‌ای.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب می‌شنویم:

فرهنگ لغت واژه‌ی عادت را اینگونه تعریف می‌کند: رفتاری اکتسابی که تقریباً یا کاملاً غیرارادی شده است. نقل است که مردی سوار بر اسب داشت چهارنعل می‌تاخت. به نظر می‌رسید به سمت مقصد خیلی مهمی می‌رود. مردی از کنار جاده فریاد زد: «کجا داری می‌روی؟» سوارکار جواب داد: «نمی‌دانم. از اسب بپرس!» این داستان زندگی اکثر آدم‌هاست. آن‌ها سوار بر اسب عادت‌هایشان می‌تازند، بی‌آنکه اصلاً بدانند به کجا می‌روند. وقتش رسیده که عنان اسب عادت‌هایت را به دست بگیری و زندگی‌ات را در مسیری پیش ببری که واقعاً می‌خواهی. اگر با هدایتگر خودکار زندگی کرده‌ای و مجال داده‌ای که عادت‌هایت تو را برانند، می‌خواهم که دلیلش را بفهمی، و می‌خواهم که خود را از این مخمصه نجات بدهی. به هر حال تو هم مثل خیلی از آدم‌های دیگر هستی…





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی اثر مرکب: روشی ساده اما شگفت‌انگیز برای چند برابر کردن موفقیت | دارن هاردی | انتشارات جیحون