دسته‌بندی نشده · فوریه 22, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه: تکنیک‌های کاربردی برای تقویت و افزایش حافظه در زندگی روزمره | پل نواک



معرفی خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه: تکنیک‌های کاربردی برای تقویت و افزایش حافظه در زندگی روزمرهاگر دوست دارید حافظهٔ خود را به شکل قابل‌توجهی تقویت کنید و هر چیزی را در خاطر بسپارید، خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه نوشتهٔ پل نواک را که درواقع از یک دورهٔ آموزشی برگرفته شده گوش کنید. تکنیک‌های کاربردی و عملی که در این فایل صوتی ارائه می‌شود به شما در تقویت حافظه در زندگی روزمره‌تان کمک زیادی می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه:

شاید تابه‌حال برایتان پیش‌آمده باشد که در به‌یادآوردن اسامی افراد دچار مشکل شده‌اید یا مطالبی را که خواندید خیلی زود از یاد بردید. شاید روز تولد یکی از بهترین دوستانتان را یادتان رفته یا از همه بدتر سالگرد ازدواجتان را فراموش کرده‌اید!

اگر این تجربه‌ها را داشتید باید گفت مسئله چندان نگران‌کننده‌ای نیست و ممکن است برای هرکسی پیش بیاید. حافظهٔ انسان مثل بدنش نیاز به تمرین دارد تا بتواند تقویت شود و بهبود پیدا کند. شاید پیش خود فکر کنید شما حافظهٔ خیلی بدی دارید، اما پل نواک (Paul E. Nowak) عقیده دارد چیزی به نام حافظهٔ بد یا خوب وجود ندارد.

او در خلاصه کتاب صوتی کتاب تقویت حافظه (improving your memory) به شما می‌گوید حافظه به دو دستهٔ آموزش دیده و آموزش ندیده تقسیم می‌شود. این فایل صوتی درواقع از یک دورهٔ آموزشی ترجمه شده و در اختیار شما قرار داده شده است. تکنیک‌های متنوع ارائه شده در این کتاب باعث تغییر ظرفیت حافظه‌تان تا حد چشمگیری می‌شود.

با یادگیری این تکنیک‌ها می‌توانید موضوعاتی همچون به‌یادآوردن اسم‌ها، به‌خاطر سپردن مطالبی که می‌خوانید و تاریخ‌های مهم را به‌خوبی در ذهن خود تقویت کنید. با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید راهکارهایی برای به‌خاطر سپردن فرمول‌ها، معادله‌ها و معنی کلمات به زبان‌های خارجی را نیز فراگیرید.

خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید حافظه‌تان را تقویت کنید و ذهن خود را توسعه دهید، با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانید به این هدف خود دست پیدا کنید.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه می‌شنویم:

تو این قسمت می‌خوام دربارهٔ تکنیکی صحبت کنم که بهتون کمک می‌کنه معنای کلماتی که نمی‌دونید رو به یاد بیارید که تکنیک صداهای مشابه نامیده میشه. این روش بر اساس اصولی ساخته شده که تو این کتاب دربارشون صحبت می‌کنیم. برای اینکه نحوهٔ کار این تکنیک رو بهتون نشون بدم، بذارید با یه مثال ساده شروع کنم و بعد میریم سراغ یه مورد پیچیده‌تر.

مثلاً کلمه انگلیسی «Claustrophobia». احتمالاً از قبل معنی این کلمه رو می‌دونین. به معنی ترس از فضاهای بسته. مخصوصاً فضاهای خیلی باریک و شلوغ. اما اگه بخواید این واژه رو برای یه بچه‌ای که با این واژه آشنا نیست توضیح بدید، چطور این کارو می‌کنید؟ می‌تونید از تکنیک صداهای مشابه استفاده کنید.

نحوهٔ کارش اینجوریه. اول به دنبال صداهای مشابهی که تو اون واژه وجود داره که اون کودک باهاش آشناس می‌گردید. ما می‌تونیم به این کودک بگیم که تصور کنه بابانوئل از فضای تنگ دودکش میترسه!
فهرست مطالب کتاب صوتی۴۷ دقیقهحافظهٔ کوتاه مدت۳۷ دقیقهتکنیک صدای مشابه۳۲ دقیقهچطور چیزی که می‌خوانید را به یاد بیاوریدادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی تقویت حافظه: تکنیک‌های کاربردی برای تقویت و افزایش حافظه در زندگی روزمره | پل نواک