دسته‌بندی نشده · مارس 12, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی: پنج استراتژی برای شناخت باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان و رسیدن به خودآگاهی | جما لی رابرتز



معرفی خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی: پنج استراتژی برای شناخت باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان و رسیدن به خودآگاهیبه نظر شما ویژگی مشترک تمام افراد موفق چیست؟ خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی نوشتهٔ جما لی رابرتز که درواقع از یک دورهٔ آموزشی برگرفته شده، دربارهٔ خصوصیت مهم خودآگاهی و خودشناسی و نقش آن در موفقیت شخصی و شغلی افراد صحبت می‌کند.

درباره خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی:

عوامل مختلفی می‌توانند در موفقیت یک فرد نقش داشته باشند، اما می‌توان گفت تقریباً تمام کسانی که به سطوح بالایی از موفقیت شخصی و شغلی دست یافته‌اند، از خودآگاهی بالایی برخوردارند. جما لی رابرتز (gemma leigh Roberts) در دوره آموزشی خود به اسم خودآگاهی (Developing Self-Awareness) پنج استراتژی برای شناخت باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان و رسیدن به خودآگاهی به شما معرفی می‌کند.

با شنیدن این کتاب صوتی یاد می‌گیرید برای رسیدن به رشد فردی و ارتقای شغلی خودآگاهی بیشتری داشته باشید. نویسنده این کتاب که یک روان‌شناس سازمانی است، به شما کمک می‌کند تا بتوانید با توسعه خودآگاهی‌تان متوجه شوید که دیگران شما را چگونه می‌بینند و ازاین‌جهت اعمالتان را با اهدافتان هماهنگ کنید.

کتاب صوتی خودآگاهی به شما می‌گوید چگونه می‌توانید برای افزایش خودآگاهی باورهایتان را شناسایی کنید و دیدگاه متفاوت‌تری از خودتان به دست آورید. خودآگاهی به شما کمک می‌کند تا با تعهد و تمرکز بیشتر در جهت بهبود روابط خود عمل کنید و در شرایط چالشی واکنش درستی از خود نشان دهید.

اگر دوست دارید موانع سر راهتان را به فرصت تبدیل کنید و اعتمادبه‌نفس بیشتری داشته باشید، کافی است نسبت به افزایش خودشناسی و خودآگاهی‌تان اقدام کنید. با یادگیری و انجام‌دادن استراتژی‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید به طور کامل از باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان آگاهی پیدا کنید و با شناخت بهتری از خودتان به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید خودآگاهی بیشتری در زندگی‌تان داشته باشید، راهکارهای ارائه شده در این کتاب می‌تواند به شما کمک زیادی در این مسیر کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های روان‌شناسی و توسعه فردی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی می‌شنویم:

تا حالا این تجربه رو داشتین که وارد یه محیط کار جدید بشین و خیلی سریع بفهمید مکانیه که می‌تونید توش خودتون رو اثبات کنید و ارزش آفرینی کنید و یا جاییه که اصلا مناسب شما نیست؟ ممکنه تو سازمانی کار کنید که به نظر برسه خیلی مناسب شماست و توش راحتین و یا اصلا احساس خوبی بهش نداشته باشین.

احتمالا اگه احساس کنید مناسبه و داخل این سازمان راحتید، دلیلش اینه که ارزش‌های شما هم‌راستا با وضعیت کلی سازمانه. از یه طرف دیگه وقتی شدیدا احساس کنید محیط خاصی مناسب شما نیست، احتمالش هست که یه تضادی وجود داشته باشه و اون محیط ارزش‌های شمارو چیزی میدونه که ما بهش ضد ارزش میگیم؛ یعنی ارزش‌هایی که برخلاف ارزش‌های شمان.

ارزش‌های شما قسمت اصلی شخصیت شما هستند. اونا مثل اثر انگشت و روان‌شناسی شمان. ارزش‌ها باورهای شما درمورد دنیا و قضاوت‌های شما درمورد چیزهای مهم در زندگی هستند.
فهرست مطالب کتاب صوتی۶ دقیقهفصل اول: شناسایی باورها برای رسیدن به خودآگاهی۶ دقیقهفصل دوم: شناخت محرک‌ها۹ دقیقهفصل سوم: شناخت ارزش‌ها۱۷ دقیقهفصل چهارم: چرخهٔ بازخورد خودآگاهی۵ دقیقهفصل پنجم: استرس۲۱ دقیقهفصل ششم: بازخورد و چالش‌هاادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی خودآگاهی: پنج استراتژی برای شناخت باورها، ارزش‌ها و انگیزه‌هایتان و رسیدن به خودآگاهی | جما لی رابرتز