دسته‌بندی نشده · می 10, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید | برایان تریسی | سبکتو



معرفی خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببریدبرایان تریسی در خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید فروش خود را تا چندین برابر بیشتر کرده و به موفقیت شغلی دست یابید. گفتنی‌ست اثر حاضر یکی از پرخواستارترین آثار در حوزه‌ی کسب‌وکار است.

درباره خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش:

هر آنچه تاکنون در رابطه با حرفه‌ی فروش می‌دانستید، فراموش کنید. برایان تریسی، نویسنده‌ی نام‌آشنای حوزه‌ی کسب‌وکار، این بار نیز با کتاب دیگری از این ژانر شما را به موفقیت در حرفه‌ی فروش دعوت می‌کند. ازاین‌روی‌، اگر سودای کسب ثروت و افزایش درآمد در سر می‌پرورانید، کتاب روانشناسی فروش (The Psychology of Selling) همه چیزی‌ست که به آن نیاز دارید.

تریسی کتاب حاضر را به این هدف تألیف کرده که از طریق آن بتواند استراتژی‌‌ و روش‌هایی را در اختیار شما قرار دهد که آن‌ها را به سهولت به کار بگیرید و تغییراتی فوری برای شما رقم بخورد. نویسنده در این اثر شنیدنی به مخاطبان خود نتیجه‌ای وسوسه‌انگیز را وعده می‌دهد؛ ثمره‌ای چنان کامیاب‌کننده که به راحتی نمی‌توان از آن دست کشید. او به شما توانایی خلق مشتری و حفظ کردن او را آموزش می‌دهد؛ چیزی که تمامی تلاش‌های یک تجارت موفق در آن خلاصه شده و جز با دانستن روانشناسی فروش حاصل نخواهد شد.

کتاب روانشناسی فروش شکلی‌ست مکتوب از مجموعه آموزش‌های صوتی برایان تریسی (با عنوان روان‌شناسی فروش) که خود آن را موفق‌ترین برنامه‌ی آموزش حرفه‌ایش می‌نامد. این برنامه به بیش از شانزده زبان ترجمه و در بیست‌‌وچهار کشور منتشر شده است. اثری که در دست دارید، خلاصه‌ایست صوتی از کتاب مذکور که با خوانش گرم رادبه دادمهر منتشر شده است.

خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی کسب‌وکار علاقه دارید، خلاصه کتاب صوتی مذکور برای شماست.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) در سال 1944 متولد شد. اولین شغلش باربری در کشتی بود. تریسی به مدت هشت سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد کشور گوناگون سفر کرد. برایان سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود. این‌ روند باعث شد که روزی پرسشی مهم در ذهن برایان تریسی شکل بگیرد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که تریسی به این پرسش داد، بعدها وی را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد. از میان کتاب‌های پرشمار او می‌توان به عناوینی چون «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان و عادت‌های میلیون دلاری» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش می‌شنویم:

مردم به دلایل مختلف تصمیم می‌گیرن که از شما خرید کنن. اون چیزی که باید قدردان اون باشید، اینه که افراد به دلایل خودشون نه دلایل خودشون نه دلایل شما اقدام به خرید می‌کنند. از جمله اشتباهات بزرگی که افراد مبتدی انجام می‌دن اینه که از خریدارا می‌خوان به دلایلی که اونا عنوان می‌کنن خرید خودشونو انجام بدن.

فروشنده‌های حرفه‌ای همواره می‌تونن نیاز دقیق خریدارا رو تشخیص بدن. اگه نتونید از پس تشخیص درست خریدارا بربیاید، اون وقت نمی‌تونید چیزی رو به فروش برسونید. از جمله انگیزه اصلی خریدارا، دستیابی به بهبوده. افراد چون می‌دونن این کار اون‌ها رو در وضعیت بهتری قرار می‌ده، کالاهای شما رو خریداری می‌کنن. هر خریداری وقتی با پیشنهاد فروش روبه‌رو می‌شه، سه انتخاب پیش‌روی خودش داره.
فهرست مطالب کتاب صوتی۳ دقیقهمیکروکتاب چیست۳ دقیقهدرباره کتاب و نویسنده۲۱ دقیقهفصل اول: بازی درونی فروش۸ دقیقهفصل دوم: هدف‌های فروش۱۷ دقیقهفصل سوم: چرا مردم خرید می‌کنند؟۱۳ دقیقهفصل چهارم:‌ فروش خلاق۱۱ دقیقهفصل پنجم: قرار ملاقات بیشتر۸ دقیقهفصل ششم: قدرت تلقین۱۵ دقیقهفصل هفتم: فروش۲ دقیقهپیشنهاد میکروکتاب بعدیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی روانشناسی فروش: چگونه فروش خود را بیشتر، راحت‌تر و خیلی سریع‌تر بالا ببرید | برایان تریسی | سبکتو