دسته‌بندی نشده · می 19, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد | تایلا دل | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افرادتایلا دل در خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد به مدیران کمک می‌کند تا از طریق بالا بردن انگیزه‌ی کارکنان خود، بهره‌وری شرکتشان را افزایش دهند و به موفقیت شغلی برسند. اثر حاضر یکی از بهترین منابع برای بهبود خدمات و ایجاد انگیزه دادن به افراد یک سازمان است.

درباره خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد:

«اشخاص به ‌طور متوسط تنها از 50 درصد توانمندى خود استفاده مى‌کنند.» این گزارش شرکت رابرت هاف اینترنشنالْ هشداری‌ست برای سازمان‌هایی که قصد دارند خدمات خود را بهبود دهند. اما علت این امر که کارکنان از پنجاه درصد اوقات خود بهره‌برداری نمی‌کنند چیست؟ نداشتن انگیزه‌ی کاری… تایلا دل پاسخ ما را چنین می‌دهد.

آیا تا یه حال رهبری یک سازمان یا گروهی از افراد را بر عهده داشته‌اید؟ اگر چنین بوده، حتماً می‌دانید که متقاعد کردن افراد برای انجام کاری که می‌خواهید تا چه اندازه دشوار است. تایلا دل (Twyla Dell) در خلاصه کتاب شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد (How to Motivate People) پیشنهادات اثرگذاری را مطرح کرده که با به‌کاربستن آن‌ها می‌توانید انگیزه‌ی کارکنان خود را را تا حد قابل‌توجهی افزایش دهید و از‌این‌طریق به موفقیت برسید. بنابراین اگر قصد دارید کارمندانی با انگیزه‌ی بالا داشته باشید، خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد همه‌ی چیزی‌ست که به آن نیاز دارید.

شما به عنوان یک مدیر وظیفه دارید تا یک تیم برنده از اشخاص به شدت با انگیزه را گرد هم آورید و جملگی در کنار یکدیگر در بهترین عملکرد خود ظاهر شوید. اگر سود بالا، بهبود خدمات و افزایش انگیزه چیزهایی هستند که به عنوان یک مدیر در سر می‌پرورانید، این شما و این خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد…

خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه مدیریت و رهبری علاقه دارید، خلاصه کتاب شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد مناسب شماست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد می‌شنویم:

وقت تلف کردن را در نظر بگیرید؛ هنگامی که افراد نمی‌دانند چگونه کار خود را انجام دهند، چه اتفاقی می‌افتد؟‌ نمی‌توانند کار خود را انجام دهند به خاطر این که چیزی مانع آن‌هاست یا صرفاً نمی‌خواهند کار انجام دهند؟

جواب این است که آن‌ها نهایت توان خود را به کار نمی‌گیرند. به جای آن مرتکب گناه وقت‌کشی می‌شوند. تزلزل اعتقاد یا به عبارتی خلاء اعتقاد را بررسی می‌کنیم و از بین می‌بریم. تزلزل اعتقاد یعنی فاصله‌ی بین آنچه برای صرف وقت کارکنان برای حقوق می‌پردازیم و آنچه که آن‌ها برای یک کار مولد صرف می‌کنند.

به سوی پیشرفت: اداره افراد خلاق حساسیت بیشتری را طلب می‌کند. هر چه افراد مطیع‌تر شوند، انتظار دارند در محیط کار با آن‌ها بهتر رفتار شود. رفتار بهتر با کارکنان یعنی یافتن روش‌هایی که با آن‌ها اشتیاق بیشتری نسبت به کارشان پیدا کنیم.
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۵ دقیقهشیوه‌های ایجاد انگیزه در افرادادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی شیوه‌های ایجاد انگیزه در افراد | تایلا دل | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی