دسته‌بندی نشده · می 24, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ای | روی چیت وود | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی



معرفی خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ایروی چیت وود در خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ای تکنیک‌هایی را به شما می‌آموزد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید فروش خود را چند برابر کنید و نبض بازار را در دست بگیرید! نویسنده در این کتاب اثربخش به شما نشان می‌دهد که می‌توان از طریق در اولویت قرار دادن نیازهای مشتری، معامله‌ای برد – برد رقم زد.

درباره خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ای:

تصور کنید وارد یک فروشگاه شده‌اید و قصد دارید به مشاهده‌ی محصولات موجود بپردازید؛ پس از آن، اگر دلتان خواست و کالایی توجهتان را جلب کرد، آن را خریداری می‌کنید. حتماً برای شما نیز چنین تجربه‌ای پیش آمده. در بعضی از فروشگاه‌ها، فروشنده چنان به سمت شما سرازیر می‌شود و در هر قدمی که برمی‌دارید، همراه شماست که اگر به قصد خرید هم آمده باشید، با چنان رفتار زننده‌‌ای از خرید خود پشیمان خواهید شد.

درواقع، شیوه‌ی به‌کارگرفته شده توسط این گروه از فروشندگان نه تنها منجر به افزایش فروش نخواهد شد، بلکه باعث می‌شود مشتری‌های بالقوه‌ را نیز از دست دهید. همین مثال ساده کافی‌ست تا به شما نشان دهیم «رفتار حرفه‌ای هنگام فروش» تا چه اندازه از اهمیت برخوردار است.

روی چیت وود (Roy Chitwood) در کتاب اثرگذار خود، فروش حرفه‌ای (World Class Selling)، ایده‌ی نابی را مطرح کرده که به فروشندگان کمک می‌کند فروش خود را تا چندین برابر افزایش دهند. او به شما می‌گوید برای افزایش درآمد نیازی به تحت‌فشار قرار دادن مشتریان خود و یا فریب آن‌ها ندارید؛ بلکه فروش حرفه‌ای، یک معامله برد – برد است. مهارت‌ها و تکنیک‌هایی که نگارنده‌ در کتاب پیش‌رو مطرح کرده، به شما کمک می‌کند که به فروشی پایدار نسبت به رقبای خود دست پیدا کنید.

پس از گوش سپردن به این اثر قادر خواهید شد که با افزایش آگاهی خود نسبت به نیازهای بازار و توانایی خرید مشتری،‌ بر بازار مسلط شوید. هرآنچه را که تاکنون راجع به بازاریابی می‌دانستید کنار بگذارید! روی چیت وود در اثر حاضر گام‌به‌گام همراه شماست تا شیوه‌ای نوین را درباره‌ی کسب درآمد به شما بیاموزد.

خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ای مناسب چه کسانی است؟

اگر به کتاب‌های حوزه‌ی بازاریابی علاقه‌مند هستید، کتاب صوتی فروش حرفه‌ای برای شماست.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ای می‌شنویم:

در مرحله‌ی اول و دوم سامانه‌ی فروش پیگیر خود را به مشتری معرفی کردید. جو گرم و دوستانه‌ای به وجود آوردید و اطلاعاتی را که از طریق آن‌ها بتوانید نیازهای مشتری را برآورده سازید، کسب نمودید. اگر چرخه‌ی فروش شما کوتاه باشد، ممکن است فروش را با تلفن و یا در همان ملاقات اول انجام دهید.

چنانچه چرخه‌ی فروش شما طولانی باشد، به احتمال لازم خواهد بود که چند بار با خریدار تماس بگیرید که مطمئن شوید اطلاعات لازم را دریافت کرده‌اید. حالا شما آماده‌اید تا وارد مرحله‌ی سوم شوید. هنرپیشه‌ی اصلی شما هستید.

در مرحله‌ی سوم، یعنی توافق درمورد نیاز این شما هستید که نقش اصلی رو ایفا می‌‌کنید، نه مشتری. حالا وقت آن است که کنترل را در دست بگیرید و بیشترین صحبت را کنید. در این مرحله شما هستید که باید نشان دهید که یک مشاور فروش حرفه‌ای و جدی هستید.
فهرست مطالب کتاب صوتی۲۴ دقیقهبخش اول – فصل یک تا سه۱۸ دقیقهفصل چهار تا شش۲۶ دقیقهبخش دوم – فصل یک و دو۱۲ دقیقهبخش سه – فصل یک و دو۱۸ دقیقهفصل پنج تا هفتادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی فروش حرفه‌ای | روی چیت وود | انتشارات شرکت چاپ و نشر بازرگانی