دسته‌بندی نشده · می 26, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی: زمان حرکت قطار کارآفرینی همین الان است! | دارن هاردی



معرفی خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی: زمان حرکت قطار کارآفرینی همین الان است!وقت آن رسیده سوار بر قطاری پرسرعت به سوی ثروت رهسپار شوید… خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی به قلم دارن هاردی، راهنمایی‌ست کاربردی برای همه‌ی کسانی که قصد دارند کسب‌وکار شخصی خود را راه بیندازند اما نمی‌دانند از کجا باید آغاز کنند. بنابراین اگر قصد دارید بهترین استراتژی‌های کارآفرینی را بیاموزید، در شنیدن این اثر تعلل نکنید.

درباره خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی:

دارن هاردی در خلاصه کتابی که اکنون قصد معرفی آن را داریم، گام‌به‌گام همراه شماست تا نقاط قوت خود را بیابید و پس از آن مسیر تجارتی را که با ویژگی‌های شما سازگارتر است، شناسایی کنید. اینگونه است که به کمک کتابی اثربخش، اولین مهم‌ترین قدم را در مسیر کارآفرین شدن برداشته‌اید.

خلاصه کتاب قطار کارآفرینی (The entrepreneur roller coaster) نسخه‌ای‌ست کوتاه‌شده از شاهکار دارن هاردی که به همت نشر صوتی رادیو مثبت به فارسی ترجمه شده و به انتشار رسیده است. نویسنده در این کتاب با وام گرفتن از تجربیات شخصی خود به ما کمک می‌کند تا بتوانیم به کارآفرینی موفق تبدیل شویم و در نهایت به آنچه که در سر می‌پرورانیم، برسیم. زمانی که گوش سپردن به آخرین فایل صوتی این کتاب را به پایان ببرید، دیگر هرگز آن انسان قبلی نخواهید بود. زمان آن رسیده که با یک مربی کاربلد و حرفه‌ای تمامی ترس‌ها و تردیدهایتان را به دست فراموشی بسپارید، مهارت‌های لازم برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار تازه را فرا بگیرید و باانگیزه پیش بروید.

اثر حاضر حاصل سال‌ها مصاحبه با موفق‌ترین کارآفرینان در سرتاسر جهان است. خلاصه کتاب قطار کارآفرینی را می‌توان کتابچه‌ای کم‌حجم اما کاربردی دانست که ارزشمندترین رازهای رسیدن به موفقیت را در بر می‌گیرد. شما با گوش سپردن به یک خلاصه کتاب درس‌هایی را فرا می‌گیرید که در هیچ مدرسه‌ای نخواهید یافت. بنابراین جایز نیست که بیش از این تعلل کنید. هرچه سریع‌تر سوار قطار موفقیت شوید و به سوی خواسته‌هایتان پیش بروید. زمان حرکت قطار همین الان است! این شما و این کتاب صوتی قطار کارآفرینی با خوانشِ محسن زرآبادی پور.

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی:

– من واقعا آرزو می‌کنم بیست سال پیش که سفر کارآفرینی‌ام را شروع کردم، این کتاب را داشتم تا زودتر به یادگیری برسم اما اکنون زمان شماست که از این فرصت استفاده کنید. (دیوید باخ، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

– دارن هاردی مردی است که راهی برای پیشرفت شما در نظر می‌گیرد و به قدری سخاوتمند است که می‌تواند راهکارهایش را با شما به اشتراک بگذارد. (ست گودین، نویسنده کتاب قبایل)

– بیش از بیست سال طول کشید تا آنچه را که در دارن در این کتاب نوشته، یاد بگیرم. این کتاب را عمیقا بخوانید و حتی ببلعید! قطار سرعت به سوی ثروت موفقیت شما را تسریع می‌کند و رونق آینده شما را تغییر می‌دهد. (دیموند جان، سرمایه گذار و کارآفرین)

– این کتاب می‌تواند به کسی که همیشه می‌خواسته کارآفرین باشد اما هرگز نمی‌دانسته از کجا شروع کند، کمک زیادی کند. (تونی هسیه، کارآفرین و نویسنده پرفروش نیویورک تایمز)

خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی مناسب چه کسانی است؟

اگر اهل کارآفرینی و راه اندازی کسب‌وکاری جدید برای خودتان هستید، خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی برای شماست.

با دارن هاردی بیشتر آشنا شویم:

او برجسته‌ترین مربی موفقیت سال‌های اخیر به شمار می‌رود که بیش از 20 سال در صنعت رشد و موفقیت شخصی به عنوان یک سخنران انگیزشی فعالیت کرده است. دارن هاردی (Darren Hardy) از کودکی با پدرش بزرگ شده و او را یکی از بهترین مربیان خود می‌داند. دارن در سن 18 سالگی تجارت خود را آغاز کرد و در 27 سالگی به یک جوان میلیونر تبدیل شد.

هاردی هدایت سه شبکه موفق تلویزیونی را در کارنامه کاری خود دارد که بیش از 1000 نمایش تلویزیونی با تاثیرگذاری بالا تولید کرده و به مدت هشت سال یعنی تا سال 2015 ناشر و سردبیر مجله موفقیت یکی از پرتیراژترین مجلات دنیا بوده است.

کار کردن، نوشتن، مصاحبه و گزارش برای این مجله باعث شد که با کارآفرینان و مدیران برجسته دنیا از جمله استیو جابز، مارک زاکربرگ، ایلان ماسک و… نشست و برخاست داشته باشد و همین امر راه را برای ورود او به دنیای موفقیت باز کرد. هم اکنون دارن هاردی با بیش از دو میلیون نفر مخاطب در هر ماه، از طریق وبلاگ، توییتر، فیس بوک و صفحات شخصی خود، با مردم ارتباط برقرار می‌کند و بهترین اطلاعات و استراتژی‌های رسیدن به موفقیت را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. همچنین او به بسیاری از شرکت‌های بزرگ مشاوره می‌دهد و در هیئت مدیره چندین شرکت و سازمان غیرانتفاعی عضو است.

برخی از مهم‌ترین کتاب‌های دارن هاردی عبارتند از: «اثر مرکب، بهترین سال زندگی تو، مرد واقعی، 10 هفته تا موفقیت بی چون و چرا، استثنا باشید، تغییر بزرگ، اتصال فروش.»

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی می‌شنویم:

وقتی در سختی کارتون به این فکر می‌کنید این کارو برای چه چیزی انجام می‌دید، انگیزتون باز به دست میاد و کار براتون معنا پیدا می‌کنه. کدوم کلید باعث روشن شدن علاقه‌ی شما می‌شه؟

علاقه فقط مربوط به این نیست که چه کاری رو انجام می‌دید. می‌تونید کلید دیگه‌ای رو انتخاب کنید. مهم نیست چه کلیدی رو انتخاب می‌کنید. باید حداقل یک کلید روشن باشه تا بتونید ادامه بدید. انتخابش با خودتونه.

چهار: رقیبتون رو پیدا کنید.

علاقه به موفقیت باید از عشق ناشی بشه. اما این علاقه مثل دو روی یک سکه‌ست. منبع عشق بی‌پایانتون می‌تونه عصبانیت باشه.





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قطار کارآفرینی: زمان حرکت قطار کارآفرینی همین الان است! | دارن هاردی