معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است | جن شپلند | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح استجن شپلند در خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است با مرور خاطرات خود در کار فهرست‌نویسی، به تجزیه و تحلیل برخی از پنهانی‌ترین عواطف خویش پرداخته است. اثر پیش رو ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک منتشر می‌شود.

درباره خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است:

جن شپلند فهرست‌نویسی مشهور است که تاکنون با نویسندگان زیادی همکاری داشته. مطرح‌ترین این نویسندگان، دیوید فاستر والاس آمریکایی بوده؛ نویسنده‌ی آثار داستانی مطرحی چون «فراموشی»، «شوخی بی‌پایان» و… .

آنچه در خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است خواهید شنید مربوط می‌شود به خاطرات شپلند از درگیری‌های کاری‌اش. شپلند در این خاطرات خصوصاً و به طور ویژه به زمانی اشاره می‌کند که مشغول فهرست‌نویسی کتاب «شاه رنگ‌پریده» از دیوید فاستر والاس بوده. او حین انجام این کار، با درگیری‌ها و مشغله‌های فکری چندی دست‌به‌گریبان بوده است؛ به نحوی که به پایان بردن کار برایش بسیار دشوار می‌نموده. البته شپلند به هر نحو که بوده از عهده‌ی انجام وظیفه برمی‌آید. اما درس‌های فراوانی که از این تجربه‌ی کاری می‌گیرد، هرگز از خاطرش نمی‌رود. آنچه در اثر پیش رو آمده، مرور شپلند است بر همین درس‌های آموزنده.

خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثار اتوبیوگرافی مخاطبین اصلی این کتابند.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است می‌شنویم:

همه به من هشدار داده بودن که فهرست‌نویسی کار فوق‌العاده کند و خسته‌کننده‌ایه و از اون دسته کارهاییه که رنج و زحمت زیادی می‌خواد و باید در اون فهرست‌نویس بیشتر مثل یک ماشین عمل بکنه تا یک انسان. خصوصاً اینکه انتظار داشتم فهرست‌نویسی برای کتابی که خودش درباره‌ی ملاله، بیشتر ملال‌انگیز باشه. و اگه بخوام صادقانه بگم، بیشتر اون واقعاً کند و تکراری بود. اما همونطور که توی مطالب پیش می‌رفتم چیزی درون اون بر انسانی‌ترین احساساتم تأثیر گذاشت…

فهمیدم نمی‌تونم به عنوان یک فهرست‌نویس کاربلد یا متفکر کنجکاو عمل کنم. بدون اینکه خودم بفهمم، مطالعه و دسته‌بندی این مجموعه منو به قسمتی از احساساتم برد که حتی فکرشم نمی‌کردم.
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی قلب آدمی ساده‌لوح است | جن شپلند | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر