دسته‌بندی نشده · آوریل 9, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی متاسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد | مالی گوئین بردلی | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر



معرفی خلاصه کتاب صوتی متاسفم، اما همه‌مان خواهیم مردمالی گوئین بردلی در خلاصه کتاب صوتی متاسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد با زبانی صادقانه ماجرای مواجهه‌ی خود با واقعیت هولناک مرگ را شرح داده است. اثر حاضر ذیل مجموعه سخنرانی‌های تدتاک منتشر می‌شود.

درباره خلاصه کتاب صوتی متأسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد:

مرگ یکی از اسرارآمیزترین واقعیات زندگی‌ست؛ حقیقتی هولناک که همه‌ی ما سایه‌اش را از همان روز تولد تا لحظه‌ی گرفتار آمدن در دام آن، بالای سر خود احساس می‌کنیم. بی‌جهت نیست که اغلب انسان‌شناسان و متفکران بر این باور پافشاری کرده‌اند که ترس از مرگ ریشه‌ی اغلب رفتارها، احساس‌ها، غرائز و البته، باورهای بشری‌ست. در علم روانشناسی نیز، بسیاری از صاحب‌نظران اضطراب مرگ را علت اصلی بسیاری از ناهنجاری‌های روانی می‌دانند.

در خلاصه کتاب صوتی متأسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد، شنونده‌ی ماجرای مواجهه‌ی مالی گوئین بردلی با واقعیتِ دهشتناک مرگ و فناناپذیری خواهید بود. او در این اثر که عنوانی دیگر از سری سخنرانی‌های تدتاک به شمار می‌رود، به خوبی در احساسات خود در باب مرگ کنکاش کرده و نتایج به دست‌آمده از تأملات خود را با صداقت تمام با مخاطبینش در میان گذاشته است.

خلاصه کتاب صوتی متأسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به بحث‌های معنوی، فلسفی و روانشناختی، سه گروهی‌اند که اثر حاضر را جالب توجه خواهند یافت.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی متأسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد می‌شنویم:

نمایش شروع می‌شه. مدیر صحنه، کسی که اصولاً یه راویه، در این نمایش توسط دو زن مسن و یک مرد بازی شده که صحنه‌هاشون رو عوض می‌کنن. مستقیم با تماشاچی‌ها حرف می‌زنن. مدیر صحنه اطلاعات لازم رو بلندبلند می‌خونه؛ نویسنده، عوامل دست اندر کار و بازیگران رو معرفی می‌کنه و درباره‌ی شرایط جغرافیایی شهر و تاریخ حوادث داستان می‌گه.

مدیر صحنه یک‌جا سوالات مردم رو جواب می‌ده و اعضای تماشاچی شروع می‌کنن به حرف پروندن. اونها بازیگرانی هستن که میون ما جا داده شدن تا سوالات درست رو بپرسن تا جواب‌های پرمغز و دوپهلویی درباره‌ی شهر داده بشه. پروفسور ویلارد بالای سن میاد…
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی متاسفم، اما همه‌مان خواهیم مرد | مالی گوئین بردلی | شرکت توسعه محتوای لحن دیگر