دسته‌بندی نشده · فوریه 24, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان: 21 راهکار برای کنترل زمان | برایان تریسی | سبکتو



معرفی خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان: 21 راهکار برای کنترل زمانبرایان تریسی نویسنده‌ای سرشناس و پرفروش در حوزه‌ی اقتصاد و روانشناسی است. در خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان بناست شنونده‌ی آموزه‌های این مربی برجسته‌ی موفقیت در باب موضوع پراهمیتِ کنترل زمان باشید. گفتنی‌ست که این اثر ذیل مجموعه‌ی کتابخانه‌ی موفقیت برایان تریسی منتشر می‌شود.

درباره خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان:

زمان مهم‌ترین دارایی یکایک ماست؛ سرمایه‌ای بی‌بازگشت که اگر به دقت از آن بهره نگیریم، هرگز و هرگز فرصت دوباره در اختیارمان نمی‌گذارد. به همین خاطر است که برای ترقی و پیشرفت در تمام جنبه‌های زندگی، از حیطه‌های شخصی گرفته تا عرصه‌های اجتماعی، اولْ کاری که باید بکنیم تدوین برنامه‌ای صحیح و اصولی‌ست که در گرفتنِ حداکثر بهره‌ی ممکن از زندگی یاری‌مان کند. زیرا در غیر این صورت، اسیر چرخه‌ی پایان‌ناپذیر و باطل کارهای بی‌ثمر خواهیم شد و اینگونه، هر روز و هر روز خود را از اهدافمان دورتر می‌بینیم.

تهیه‌ی برنامه‌ی مذکور اما طبعاً بی‌شناخت اصول مدیریت زمان میسر نیست. اینجاست که به اهمیت کار نویسندگانی چون برایان تریسی پی می‌بریم: افرادی برخوردار از دانش اقتصادی – مدیریتیِ بالا که دانسته‌های خود را در قالب آثاری شنیدنی و یا خواندنی در اختیار علاقه‌مندان می‌گذارند.

مطالب فوق را گفتیم تا اثری جذاب و آموزنده از تریسی را خدمتتان معرفی کنیم‌: خلاصه کتابی با عنوان مدیریت زمان (Time Management). در این میکروکتاب شنونده‌ی آموزه‌هایی خواهید بود که به‌کارگیری‌شان تحولاتی بزرگ و شگفت‌انگیز را در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. برایان تریسی با ارائه‌ی 21 راهکار ساده، عملی و در عین حال کاربردی و ثمربخش، شما را در وهله‌ی نخست به اهمیت قائل شدن برای زمان گرانبهایی که در اختیار دارید وا می‌دارد، و پس از آن، نحوه‌ی استفاده‌ی بهینه از این زمان را بهتان می‌آموزد.

از خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان نکات ارزشمندی خواهید آموخت که شاید نظیرش را در هیچ کتاب دیگری نیابید. این اثر، علی‌رغم حجم اندک خود، آکنده از مطالب پرمغز و مفید است. پس چه بهتر که بی‌اتلاف وقت اقدام به تهیه‌ی آن نموده و خود را از آموزه‌هایی که دَرش موجود است بهره‌مند گردانید.

در پایان بد نیست اشاره کنیم که خوانش میکروکتاب صوتی مدیریت زمان (با عنوان فرعیِ 21 راهکار برای کنترل زمان) بر عهده‌ی دادبه دادمهر، گوینده‌ی توانا و خوش‌صدای کشورمان بوده است.

در نکوداشت مجموعه‌ی کتابخانه موفقیت برایان تریسی:

– این مجموعه‌ گنجینه‌ای گرانبهاست که هیچ صاحب کسب و کاری از مراجعه به آن بی‌نیاز نیست. (Leadership Strategy)

نکوداشت‌های خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان:

– کوچک اما قدرتمند. (PCB007)
– حاوی توصیه‌هایی سودمند و ساده که عمل به آن‌ها ابداً کار دشواری نیست. (San Francisco Book Review)
– جعبه ابزاری عالی برای تمام افرادی که خواهان افزایش توانایی خود در مدیریت زمان‌اند. (-Portland Book Review)

خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان مناسب چه کسانی است؟

مطالب اثر حاضر بیش از همه برای افرادی که به کارهای اداری و سازمانی مشغولند مفید خواهد بود.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

برایان تریسی (Brian Tracy) به سال 1944 دیده به دنیا گشود. او در مدرسه دانش‌آموز چندان کوشایی نبود و خیلی زود تحصیل را نیمه‌کاره رها کرد تا به دنبال کار و کسب درآمد برود. اولین شغل تریسی باربری کشتی بود. او به مدت هشت سال این کار دشوار را ادامه داد و به واسطه‌ی شغلش به حدود هشتاد کشور گوناگون سفر کرد. برایان سرانجام تصمیم به تغییر حرفه گرفت و کار فروشندگی را که به نظرش راحت‌تر می‌رسید برای گذران زندگی برگزید؛ ولی در این کار هم چندان موفق نبود. این‌ روند باعث شد که روزی پرسشی مهم در ذهن برایان تریسی شکل بگیرد: چرا با وجود این‌که سخت کار می‌کنم، موفقیت چندانی به دست نمی‌آورم؟ پاسخ‌هایی که تریسی به این پرسش داد، بعدها وی را بدل به یکی از بزرگ‌ترین و سرشناس‌ترین نویسندگان در حوزه‌ی خودیاری و موفقیت کرد. از میان کتاب‌های پرشمار او می‌توان به عناوینی چون «فروش موفق، قورباغه‌ات را قورت بده، مدیریت زمان و عادت‌های میلیون دلاری» اشاره کرد.

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان می‌شنویم:

تعلل زمان شما رو به سرقت می‌بره و اجازه نمی‌ده به پیشرفتی که در ذهن دارید دست پیدا کنید. وقتی بتونید بر تعلل و به تعویق انداختن کارها غلبه کنید اون‌وقت موفقیت خودتون رو تضمین می‌کنید. البته یه نوع به تعویق انداختن و تعلل در کار مفیده، و اون اینکه فرد کارهایی رو که اهمیت کمی دارن به بعد موکول می‌کنه. این فرد بهره‌وری خودشو با این نوع از تعلل بالا می‌بره. اما کسی که بهره‌وری ضعیفی داره، در انجام کارهایی تعلل می‌کنه که می‌دونه برای آینده‌ی شرکت بسیار مهمه. بنابراین شما باید تصمیم بگیرید که تعللو به صورت خلاقانه انجام بدید. وقتی آگاهانه تصمیم بگیرید که انجام بعضی کارها رو به تعلل بندازید، می‌تونید بهره‌وری خودتون رو افزایش بدید. البته بیشتر افراد عادت دارن کارهایی رو که مهم هستن به تعویق بندازن…





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی مدیریت زمان: 21 راهکار برای کنترل زمان | برایان تریسی | سبکتو