دسته‌بندی نشده · فوریه 15, 2022 0

معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس | فلورانس اسکاول شین | انتشارات جیحون



معرفی خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانسخلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس عنوانی پرفروش و محبوب در میان مخاطبین فارسی‌زبان است. این کتاب که حاوی متن سخنرانی‌ها و نوشته‌های فلورانس اسکاول شین، معلم معنوی فقید آمریکایی است، تا امروز بر زندگی بسیاری از افراد تأثیر مثبت نهاده، و آنان را به سوی موفقیت و سعادت رهنمون گشته است. لازم به ذکر است که اثر حاضر ذیل مجموعه‌ی صد خلاصه برتر به انتشار می‌رسد.

درباره خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس:

«او هیچ‌وقت متن سخنرانی‌هایش را از پیش حاضر و آماده نمی‌کرد، چون ساختار جلساتش بیشتر مبتنی بر پرسش و پاسخ بود. و اما درباره‌ی کتاب‌هایش: آن‌ها به قدری پربار و غنی بودند که همه‌ی ما تلاش می‌کنیم محتوایشان را در زندگی‌مان پیاده کنیم…»

آنچه خواندید بخشی از سخنان ارنست ویلسن، دبیر انجمن وحدت نیویورک، درباره‌ی فلورانس اسکاول شین بود. انجمن مذکور جایی بود که اسکاول شین سخنرانی‌های معنوی خود را در آن ایراد می‌کرد؛ گفتارهایی که بعدها پایه‌ی آثار چاپی این نویسنده شدند. از جمله‌ی این آثار باید به چهار کتاب با عناوینِ «بازی زندگی و چگونگی انجام آن»، «کلام تو عصای جادویی توست»، «راه مخفی کامیابی» و «قدرت کلام» اشاره کرد. کتاب مشهوری که تحت عنوان چهار اثر فلورانس (Florence Scovel Shinn’s Writings) در ایران ترجمه و چاپ شده، در واقع از همین چهار عنوانی که نام بردیم تشکیل شده است.

در کتاب صوتی چهار اثر فلورانس با معنویتی نوین آشنا خواهید شد؛ بینشی پویا که شما را وادار به برقراری سازش با نیروهای عالم ماورا می‌کند. کلام فلورانس اسکاول شین در این اثر آکنده از حضور خداوند است. از بیانات او پیداست که باورهای مذهبی‌ای که به تبلیغشان پرداخته، به راستی شخصیت و زندگی او را متحول کرده بوده‌اند. در واقع، قدرت کلام او، و راز تأثیربخشیِ آموزه‌هایش، در این است که وی عمیقاً به آنچه می‌گفته باور داشته است. با این وصف باید درنگ کنیم و از خود بپرسیم: آیا اگر ما نیز به آنچه فلورانس اسکاول شین گفته باور داشته باشیم، همچون او آکنده از معنویتی زیبا نخواهیم شد؟

حال ممکن است این سوال به جا در ذهنتان ایجاد شده باشد که مگر فلورانس اسکاول شین چه مطلب تازه‌ای بیان داشته که ما بخواهیم خود را مجبور به پذیرش آن کنیم؟ در پاسخ، بار دیگر گفته‌ی پیشین خود را نقل می‌کنیم: او بانی معنویتی نوین است که در پی ایجاد آشتی میان این جهان و آن جهان است. حرف تازه‌ی او این است که باید میان روح و جسم خود سازش برقرار سازیم، و همزمان در مسیر کسب موفقیت‌های مادی و نیل به سعادت‌های روحانی بکوشیم. البته او در پی بیان این حرف، به ارائه‌ی راهکارهای انجام این کارِ دشوار نیز می‌پردازد. آن هم با زبانی پرشور و اثربخش که بی‌شک هر مخاطبی را به تأملی ژرف وامی‌دارد.

با این توضیحات مختصر، از شما دعوت می‌کنیم که شنونده‌ی خلاصه‌ی کتاب صوتی چهار اثر فلورانس باشید. امید داریم که پس از اتمام مطالعه‌ی اثر، همچون اسکاول شین، خود را سرشار از خلوص معنوی بیابید…

خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس مناسب چه کسانی است؟

علاقه‌مندان به آثارِ حوزه‌ی ادبیات موفقیت، بی‌شک از گوش سپردن به خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس لذت خواهند برد.

با فلورانس اسکاول شین بیشتر آشنا شویم:

فلورانس اسکاول شین (Florence Scovel Shinn) هنرمند و سخنران معنویِ اهل آمریکا بود. او در سال 1871 در نیوجرسی زاده شد و به سال 1940 در نیویورک از دنیا رفت. فلورانس زندگی پرفراز و فرودی داشت و وقایع تلخ و شیرین بسیاری را از سر گذراند. جملگی این تجارب وی را به سوی اتخاذ دیدگاهی معنوی نسبت به زندگی سوق دادند. دیدگاه‌هایی که به تفصیل در کتاب چهار اثر فلورانس مورد بحث قرار گرفته‌اند.

فلورانس اسکاول شین در ایران نویسنده‌ای پرفروش و پرطرفدار است. به همین خاطر بیشتر آثارش در زبان فارسی موجودند. از جمله کتاب‌هایی چون «قانون عشق»، «قانون کارما» و «مسیر جادویی شهود».

در بخشی از خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس می‌شنویم:

در ازدواج یادتان باشد که زن و شوهر باید مانند یک روح باشند در دو بدن. قرار نیست تا همدل و همفکر نباشند و عالم ذهنی یکسانی نداشته باشند، از هم جدا شوند. اندیشه دارای طیف و موج است. باید برای گسترش آن تلاش کنید. خداوند برای هر انسانی نیمه‌ی دیگری قرار داده که در طرح الهی و هوشیاری برتر، با هم یکی می‌شوند و پیروی از ذهن نیمه‌هشیار منفی، آنها را از هم جدا می‌کند. راز موفقیت این است که آنچه را انجام می‌دهید برای دیگران جالب توجه کنید. اگر خود به آن علاقه‌مند باشید، دیگران نیز علاقه‌مند خواهند شد. هر روزه مردمان زیادی هستند که با حصار دلسردی روبه‌رو می‌شوند. شهامت و طاقت بخش مهمی از نظام حاکم بر زندگی هستند. در زندگی تمام افراد موفق شهامت و طاقت دیده می‌شود…





معرفی و دانلود خلاصه کتاب صوتی چهار اثر فلورانس | فلورانس اسکاول شین | انتشارات جیحون