دسته‌بندی نشده · مارس 15, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان کتاب سوپ سوسک: موفقیت‌های نامرئی | مهدی رابطی | نشر مانیان



معرفی کتاب سوپ سوسک: موفقیت‌های نامرئیاگر تا به حال از خواندن کتاب‌های موفقیت پاسخی نگرفته‌اید کتاب سوپ سوسک مخصوص شماست. مهدی رابطی با استفاده از تکنیک سابلیمینال داستان‌ها و مثال‌هایی ملموس و گاهی واقعی را توضیح می‌دهد که به قدرت، ثروت، آرامش، هیجان، عشق و رسیدن به سایر اهداف ختم می‌شود.

درباره‌ی کتاب سوپ سوسک:

در این کتاب که با استراتژی LUXA نوشته شده، مسیر و برنامه‌ای مشخصی برای موفقیت ارائه نشده، زیرا جهان پیوسته در حال تغییر است. برنامه‌ها نیز قدیمی می‌شوند و کارایی خود را از دست می‌دهند. ترجیح مهدی رابطی بر این است که به جای نشان دادن راه رسیدن به موفقیت، چراغ‌ها را روشن کند تا خودتان بهترین مسیر را انتخاب کنید و با ندای قلبتان حرکت را آغاز نمایید. اگر خواسته‌ی واقعی قلب خود را یافته باشید، کتاب سوپ سوسک می‌تواند طوفان زندگی شما باشد و شما را به اهدافتان برساند.

آنچه در کتاب حاضر می‌خوانید تجارب عینی نگارنده و روایت‌های آموزنده‌ای است که در کنارش، راهکارهایی برای بهبود زندگی فردی شما داده می‌شود و آزمون‌هایی که بازخورد رفتارهایتان را نشان می‌دهد. این اثر روایتی روانشناسی به شمار می‌آید که شما را به صورت علمی و تحقیقاتی با مسئله‌ای که عوام آن را سرنوشت می‌نامند آشنا می‌کند تا بتوانید علت اتفاقات و جریاناتی که پیوسته در زندگی اتفاق می‌افتد را درک کرده و برای آن اقدام درستی انجام دهید.

از آنجا که کتاب‌های علمی و تحقیقاتی ممکن است از حوصله‌ی خیلی‌ها خارج باشد کتاب سوپ سوسک در قالب داستان‌ها و مثال‌هایی واقعی یا ملموس که شامل یک داستان اصلی و داستان‌هایی کوچک‌تر است روایت می‌شود. شخصیت اصلی کتاب پروانه نام دارد که خود مشاور است اما نتوانسته از عهده مشکلاتش برآید. داستان‌ها و مثال‌های فرعی نیز کوچکتر و مناسب هر فصل برای درک بهتر شما از مفاهیم آورده شده است. داستان‌ها و مثال‌هایی که ممکن است هم اکنون نیز با آن‌ها درگیر باشید.

در بین داستان‌ها و مثال‌ها، موضوعات و مشکلات از نظر علمی تحلیل و علت‌شناسی شده و راهکارهای کوچکی در بین فصول ارائه می‌شود که در پایان کتاب تمامی این موارد جمع‌بندی و راه‌حل کلی مشخص می‌شود. از آنجا که کتاب سوپ سوسک نتیجه مشاوره‌ها و تحقیقات میدانی گسترده است مشکلات و راهکارهای ارائه شده در کتاب بسیار ملموس و دغدغه امروز جامعه ماست.

کتاب سوپ سوسک بر اساس تاکتیکی طراحی شده که آن را سابلیمینال می‌نامند و می‌تواند به طور ناخودآگاه در زندگی شما اثر گذار باشد. یعنی حتی اگر شما با خواندن ده‌ها کتاب موفقیت هنوز اراده‌ای برای تغییر زندگی خود نداشته باشید، با خواندن این کتاب به طور ناخودآگاه تغییرات مثبت را در زندگی خود احساس می‌کنید.

در پایان باید گفت با توجه به این که کتاب حاضر بر اساس تحقیقات میدانی و به صورت داستان‌وار نقل شده و با توجه به تکنیک‌ها و استراتژی‌هایی که آن را I.U.X.A می‌نامند می‌توان به شما اطمینان خاطر داد که نه تنها از خواندن این کتاب لذت خواهید برد بلکه اگر تا به حال از خواندن کتاب‌های موفقیت نتیجه‌ای نگرفته‌اید، این کتاب می‌تواند نقطه تحول زندگی شما باشد.

کتاب سوپ سوسک مناسب چه کسانی است؟

اگر به دنبال تغییر و تحولی شگرف در زندگیتان هستید اما نمی‌دانید از کجا و چگونه آغاز کنید، خواندن این کتاب شما را به هدفتان می‌رساند.

جملات برگزیده کتاب سوپ سوسک:

– تصمیمات کوچک را با مغز و تصمیمات بزرگ را با دل باید گرفت «گابریل گارسیا مارکز»
– خودتان را بشناسید و نیاز واقعی قلبتان بیابید؛ این بذر درخت خوشبختی است.
– فکرتان را متمرکز هدفتان کنید، در محیط و بین افراد مناسب قرار بگیرید. این یعنی کاشتن بذر در محیط مناسب.
– تا لحظه رسیدن به خواسته قلبتان، دست از تلاش نکشید، تا زمان معجزه. این یعنی رسیدگی و مراقبت از نیاز قلبتان تا لحظه رشد و شکوفه و میوه خوشبختی.

در بخشی از کتاب سوپ سوسک می‌خوانیم:

یک اشتباه رایج این است که برخی افراد سعی می‌کنند با شنیدن حرف‌ها و جملات انگیزشی این کار را انجام دهند. جملات انگیزشی مانند کبریت هستند. با آن‌ها خس و خاشاک و چیزهای ریز روشن می‌شوند؛ به‌عبارت‌دیگر برای اهداف کوچک و موقت مناسب هستند؛ اما با یک باد سریع خاموش می‌شوند. با اولین مشکل یا مخالفت به ناامیدی تبدیل می‌شوند. برای اهدافی که انجام دادن آن‌ها زمان طولانی و انرژی زیادی می‌طلبد، باید به فکر چاره‌ای قوی‌تر باشیم؛ یعنی در بین افراد و در مکان‌هایی قرار بگیریم که باد مخالفی وجود نداشته نباشد تا زمانی که آتش درون ما جان بگیرد.

چراکه وقتی این حرف‌ها را بشنویم و از آن‌ها نتیجه نگیریم، به‌مرورزمان ناامید خواهیم شد. مگر اینکه بیاموزیم اهداف را ریز ریز کنیم؛ البته راه ساده‌تری هم وجود دارد.

هویت ما را محیط و دیگران می‌سازند. شخصی که در یک روستای کوچک با باورها و سنت‌های محدود و محکم به دنیا آمده و بزرگ ‌شده، نمی‌تواند مانند کسی که در دنیای آزاد و بدون محدودیت پرورش یافته، زندگی کند. اگر شخص روستایی به محیط فارغ از محدودیت بیاید، ممکن است افکارش موجب نابودی‌اش شود. همچنین اگر کسی که در جامعه‌ی آزاد به دنیا آمده، بخواهد به چنین روستایی بیاید، ممکن است جان خودش را به‌واسطه‌ی باورهایش، به خطر بیندازد.

از طرفی اگر آن فرد روستایی اطلاعات کافی درباره‌ی جهان آزاد داشته و عاشق دنیای بزرگ‌تر باشد، دیدن یک شهر بزرگ نه‌تنها برایش خطری ندارد، حتی می‌تواند شور و شوق فراوانی در وجودش ایجاد کند. برای کسی هم که از زندگی در شهرهای شلوغ خسته شده است، دیدن یک روستا با فرهنگ‌ها و سنت‌های ریشه‌دار می‌تواند ایده‌آل باشد؛ به شرطی که در موردش اطلاعات کافی داشته باشد.
فهرست مطالب کتابپیشگفتار
فصل اول: کشف نیاز واقعی قلبی
داستان پروانه
سوپ سوسک
مشکل نتوانستن است
آرزوهای اشتباه
مقاومت در برابر خوشبختی
آرامش پردردسر
مسئولیت نفرت انگیز
راه نجات
درک احساسات
آیا خوشبختی محال است؟
فصل دوم: سلول امن
از درون شروع کنید
بدبختی آموخته شده
جعبه شما کجاست؟
نیاز عامل تعیین کننده است
جعبه سرنوشت ما چگونه ساخته می‌شود؟
سلول امن
جعبه سرنوشت مجید
جعبه سرنوشت مریم
توصیه به دانشجویان رشته‌های مربوط به روانشناسی
در گذشته پروانه چه بود؟
چگونه می‌توان آتش شوق را روشن کرد؟
فصل سوم: شعله اشتیاق
برخورد با علیرضا
معجزه زندگی ما کجاست؟
داستان برگزاری مراسم عقد من
هرم مازلو
انسان‌ها دو دسته هستند
پایان داستان پروانه
بخشی از رازهای کتاب





معرفی و دانلود رایگان کتاب سوپ سوسک: موفقیت‌های نامرئی | مهدی رابطی | نشر مانیان