دسته‌بندی نشده · آوریل 18, 2022 0

معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی قصه رستم | ارسلان رسولی عمارلویی | استودیو نوار



معرفی کتاب صوتی قصه رستمکتاب صوتی قصه رستم نوشتهٔ ارسلان رسولی عمارلویی داستان مرد دامداری را تعریف می‌کند که زندگی خوب و ساده‌ای داشت تا زمانی که همسرش به بیماری سختی مبتلا می‌شود و زندگی آن‌ها به‌کلی تغییر می‌کند.

درباره کتاب صوتی قصه رستم:

رستم تا به آن روز زندگی خوبی را می‌گذراند. او با همسر دوست‌داشتنی‌اش، «نازبانو» در روستای محل زندگی‌شان روزگار می‌گذراندند و از طریق دامداری معیشت خود را تأمین می‌کردند. اما یکی از روزها، روزگار روی دیگر خود را به آن‌ها نشان داد و نازبانو بیمار شد. حال او هر روز بدتر از قبل می‌شد و آن‌ها پول کافی برای هزینهٔ درمان نداشتند… ارسلان رسولی کتاب صوتی قصه رستم را به این شکل آغاز کرده است.

در ادامه رستم به این فکر می‌افتد که گاوهایش را بفروشد و با پول فروش آن‌ها هزینهٔ درمان همرسش را پرداخت کند. یکی از روزها رستم به پیشنهاد یکی از اطرافیانش تصمیم می‌گیرد به حرم امام رضا (ع) برود از او شفای همسرش را بخواهد. اما در آنجا اتفاق عجیبی برایش می‌افتد و تجربیات جالبی را پشت سر می‌گذراند.

کتاب صوتی قصه رستم مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های کوتاه فارسی علاقه دارید، شنیدن این کتاب صوتی برایتان جالب و جذاب خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی قصه رستم می‌شنویم:

نازبانو ناامید از خوب شدن و بچه‌ها بی‌انگیزه برای خواندن درس. رستم به‌تدریج گاوهایش را برای ادامهٔ درمان نازبانو می‌فروخت تا خرج دوا و درمانش کند. با اینکه از بهبودی نازبانو خبری نبود، ولی امیدش را از دست نمی‌داد؛ چون ایمان داشت روزی دعاهایش نتیجه می‌دهد. اهالی محل و خانوادهٔ نازبانو پیشنهاد دادند برای آرامش نازبانو هم که شده او را برای زیارت آقا به مشهد ببرد. بلکه آقا نظری داشته باشد. ولی نازبانو قادر به سفر نبود …
فهرست مطالب کتاب صوتیادامه فهرستمشخصات کتاب صوتیقیمت نسخه صوتی





معرفی و دانلود رایگان کتاب صوتی قصه رستم | ارسلان رسولی عمارلویی | استودیو نوار